Rolf Kristensen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Stairway to heaven... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Godt fanget:-) Det eneste som bekymrer meg, er at jeg må gå opp gardintrappa. Får litt problemer med det etter og ha snublet ganske mye på den brede vei, og dermed har fått varige skader som gjør at jeg har en smule problemer i trapper....... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Rolf. Et bilde som uttrykker en svært god "billedlig" humor, - jeg har virkelig sans for denne type bilder / humor, - et klinkende klart blinkskudd ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Godt fanget:-) Det eneste som bekymrer meg, er at jeg må gå opp gardintrappa. Får litt problemer med det etter og ha snublet ganske mye på den brede vei, og dermed har fått varige skader som gjør at jeg har en smule problemer i trapper....... Det skal ikke være lett å komme inn perleporten vet du! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kjempestilig bilde! Stod stigen der tilfeldig eller satt du den dit? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Kjempestilig bilde! Stod stigen der tilfeldig eller satt du den dit? Gardintrappen stod der og ble brukt av personalet på gospelfestivalen. Tilhengeren fungerte som scene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Berre lækkert - he he. Godt sett og foreviget. Roar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Herlig! Sjeldent godt bilde. Henning Endret 14. januar 2015 av HSP Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg