Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer ikke til PC i januar likevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen mellom "spillet har bedre av", og at det er positivt? Du aner strengt tatt ingenting om hva slags situasjon rockstar er i, og det gjør ikke jeg heller. Og det er nettopp derfor denne "utsettelser er bra"-logikken feiler. Det er ikke en situasjon der man har full informasjon og står foran et veivalg, det er en situasjon der man har lite informasjon og det kommer ny informasjon på bordet, nemlig at spillet er utsatt.

AtW

Dette har jeg allerede forklart. Det er ikke positivt at et spill trenger å utsettes, og som nevnt er det selvfølgelig bedre om spillet ikke har noe behov for utsettelse. Når behovet først er der er det mye bedre at de tar den tiden som trengs, enn at de rusher ut spillet uten den ekstra tiden.

Det er lite sannsynlig at Rockstar skulle ønsker å bruke masse penger og ressurser på å utsette spillet om det ikke var et behov for det, og de har selv skrevet at polering og testing er grunnen for utsettelsen.

Du aner ingenting om nåsituasjonen, du aner ikke om behovet først er der, og selv om man antar det, så er nyheten at det behovet var der mer negativ en nyheten om at de polerer mer. Rockstar velger å være lite troverdige, så deres ord kan være rett, eller det kan ikke være rett.

AtW

Lenke til kommentar

får vel bare smøres seg med tålmodighet da. den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

og om spille blir bedre eller være for di det blir utsatt får man jo bare spekulere så mye man vil om. men er det bare meg eller virker det som at spill som kom ut på 90talet \ tidlig 2000 var bedre polert for bugs feil å mangler en hva spill som blir sluppet ut i dag.

og kan det ha sammenheng med at fler folk har internett og at spillselskapet tenker at da er det ikke så farlig med åssen stand spille er i når det slippes for di dem kan jo bare slippe en\flere patcher . eller har dem bare blitt mer lat når det kommer til polering av spill før spille kommer ut en det dem var før ?.. eller er jeg på tur nå ??

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen mellom "spillet har bedre av", og at det er positivt? Du aner strengt tatt ingenting om hva slags situasjon rockstar er i, og det gjør ikke jeg heller. Og det er nettopp derfor denne "utsettelser er bra"-logikken feiler. Det er ikke en situasjon der man har full informasjon og står foran et veivalg, det er en situasjon der man har lite informasjon og det kommer ny informasjon på bordet, nemlig at spillet er utsatt.

AtW

Dette har jeg allerede forklart. Det er ikke positivt at et spill trenger å utsettes, og som nevnt er det selvfølgelig bedre om spillet ikke har noe behov for utsettelse. Når behovet først er der er det mye bedre at de tar den tiden som trengs, enn at de rusher ut spillet uten den ekstra tiden.

Det er lite sannsynlig at Rockstar skulle ønsker å bruke masse penger og ressurser på å utsette spillet om det ikke var et behov for det, og de har selv skrevet at polering og testing er grunnen for utsettelsen.

Du aner ingenting om nåsituasjonen, du aner ikke om behovet først er der, og selv om man antar det, så er nyheten at det behovet var der mer negativ en nyheten om at de polerer mer. Rockstar velger å være lite troverdige, så deres ord kan være rett, eller det kan ikke være rett.

AtW

Det er fullstendig irrasjonelt å kaste bort penger og ressurser på å utvikle et spill et par måneder lenger om det ikke er noe behov for det. Videre har vi Rockstars egne uttalelser. Om du har noe som tyder på noe annet får du nesten kommer med det.

Nyheten i seg selv er ikke noen gladsak, men mye bedre enn å få et spill som ikke er ferdig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

AtW

AtW

Det er fullstendig irrasjonelt å kaste bort penger og ressurser på å utvikle et spill et par måneder lenger om det ikke er noe behov for det. Videre har vi Rockstars egne uttalelser. Om du har noe som tyder på noe annet får du nesten kommer med det.

Nyheten i seg selv er ikke noen gladsak, men mye bedre enn å få et spill som ikke er ferdig.

For det første aner du ikke om de i særlig stor grad utvikler spillet eller ikke, men hva er liksom poenget ditt? Er det rasjonelt å ikke nå fristen din når det koster deg masse penger? Du argumenterer jo rett ut som spill blir bedre av å forsinkes med "rasjonalitets-argumentet" ditt, du har ingen dekning for det.

AtW

Lenke til kommentar

For det første aner du ikke om de i særlig stor grad utvikler spillet eller ikke, men hva er liksom poenget ditt? Er det rasjonelt å ikke nå fristen din når det koster deg masse penger? Du argumenterer jo rett ut som spill blir bedre av å forsinkes med "rasjonalitets-argumentet" ditt, du har ingen dekning for det.

AtW

At du gidder

• Liker 3
Lenke til kommentar

AtW

At du gidder

"Spillet er utsatt" er nyheter på linje med "airbagen ble utløst", man kan tenke seg et scenario der man har valget mellom en gitt kollisjon der alt er likt, bare med og uten airbag, og da er det bedre med airbag, men når man ikke har noe informasjon å snakke om så er det dårlige nyheter, fordi en utløst airbag er et symptom på underliggende problemer som man antakelig ikke hadde hatt om airbagen ikke ble utløst.

AtW

Lenke til kommentar

Helt ærlig, etter sikkert 8 år som en lurker her på gamer lagde jeg meg nå en bruker for å stille deg, AtW et spørsmål: Hva er greia?

Alle disse årene har jeg sett at du kverulerer med brukere på alt som er av saker, og gir deg ikke før du vinner. Kanskje du syns det er gøy å signere med brukernavnet ditt for 40000 gang. Er så lei, er så lei.. Så sabla lei

Du går i samme felle som mange, du tror at folk som er uenig med deg kverulerer. Hadde du sett på det som kverulering om jeg synes det var bra med denne utsettelsen? Neppe. Avogtil har folk meninger som ikke nødvendigvis er så vanlige, og det er lettere for deg om du aksepterer det.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig, etter sikkert 8 år som en lurker her på gamer lagde jeg meg nå en bruker for å stille deg, AtW et spørsmål: Hva er greia?

Alle disse årene har jeg sett at du kverulerer med brukere på alt som er av saker, og gir deg ikke før du vinner. Kanskje du syns det er gøy å signere med brukernavnet ditt for 40000 gang. Er så lei, er så lei.. Så sabla lei

Du går i samme felle som mange, du tror at folk som er uenig med deg kverulerer. Hadde du sett på det som kverulering om jeg synes det var bra med denne utsettelsen? Neppe. Avogtil har folk meninger som ikke nødvendigvis er så vanlige, og det er lettere for deg om du aksepterer det.

AtW

Ok, jeg gir meg. Du vant!
  • Liker 5
Lenke til kommentar

AtW

At du gidder

"Spillet er utsatt" er nyheter på linje med "airbagen ble utløst", man kan tenke seg et scenario der man har valget mellom en gitt kollisjon der alt er likt, bare med og uten airbag, og da er det bedre med airbag, men når man ikke har noe informasjon å snakke om så er det dårlige nyheter, fordi en utløst airbag er et symptom på underliggende problemer som man antakelig ikke hadde hatt om airbagen ikke ble utløst.

AtW

Tror du bør legge deg å sove, for nå skriver du bare svada, Tror ikke bilene i GTA har airbag en gang :p

Hvor kom dette airbag greiene fra?? :hmm:

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er en analogi til denne nyheten, der nyheten kan virke god på overflaten, om man sammenlikner to hypotetiske situasjoner der nyheten er det eneste som skiller de, men man ser bort ifra at nyheten i seg selv er noe som tyder på underliggende dårlige nyheter (i analogien at noen har vært involvert i en kollisjon, derfor er det dårlige nyheter, selv om en kollisjon med airbag er bedre enn en med, fordi airbag-informasjonen gir oss nyheten om at det faktisk har skjedd en kollisjon vi ikke visste om fra før)

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mistenker at de ikke har jobbet så hardt med dette som de kunne og at det handler om prioriteringer. Fuck. That.

Men jeg vil fortsatt ha et finpolert spill, har ventet lenge nok på dette. Better be good!

Eksakt, slike utsettelser er et ekstra dårlig tegn i en situasjon som dette, spillet var ferdig for 1,5 år siden når det kommer, det er porting og finpussing som er hele oppgaven, og det har tatt 1.5 år? Dette har ikke akkurat vært noe de har dårlig tid på, så mulighetene er stort sett at de ikke prioriterer det, at de er inkompetente, eller at de lyver om årsaken, ingen av de er spesielt positive.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

Som om DU vet nåsituasjonen. For alt du vet kan det være syfullt av bugs. Å påstå noe annet er bare pisspreik kun for pisspreikets skyld.

• Liker 3
Lenke til kommentar

AtW

Som om DU vet nåsituasjonen. For alt du vet kan det være syfullt av bugs. Å påstå noe annet er bare pisspreik kun for pisspreikets skyld.

Det er eksakt det som er poenget mitt, ingen av oss vet nåsituasjonen, en utsettelse gir oss litt mer informasjon, nemlig at nåsituasjonen er verre en antatt, noe som er mer negativt enn det postive med at de bruker lengre tid på å pusse opp ting.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...