Mr.M Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Siden igår har jeg lagt merke til et lite icon oppe i høyre hjørne av chrome nettleser. Det er "Deg" - Logg på Chrome - "Bytt person og "Gå ikognito Har jeg evt. vært borti noe innstillinger uten å være klar over det? Eller er det en slags automatisk oppdatering som har skjedd hos flere? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Må være oppdatering, jeg hadde den ikke, restartet Chrome nå og så dukket den opp. Hos meg står navnet mitt på ikonet, siden jeg er logget inn. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 ok. Da er det åpenbart "hos alle" Alltid litt mistenksom når noe uventet skjer Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har den knappen jeg og med navnet mitt på så det er nok en oppdatering Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 btw, noen som har prøvd eller fått til å fjerne dette iconet? Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg klarte å fjerne iconet nå, jeg gikk til chrome://flags/ og satte "Enable the new avatar menu" til disabled. Knappen oppe i hjørnet er ikke der etter jeg endret det. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Takk, funker utmerket Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bra at det funket for deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå