Clupus Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei! Sitter og høyrer på ATB - Live At Heavens Gate (1.5.2003), der er det ein sang som byrjar etter ca. 51min, og sluttar ca. 57min. Er det nokon som veit kva akkurat den sangen heiter? Deler av teksten går ca. slik (det er ei dame som syng): "when angles kiss, and swallow (??) , one day will come, we'll learn to fly, with broken wings, in others arms.." Kjempetakknemlig om nokon har ein god idé (om nokon veit navna på alle dei andre sangane i det livesettet hadde det også vore kjekt, men er i hovedsak denne sangen eg treng navn på..) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ett skudd i blinde, men kanskje det er in the arms of heaven sangen heter? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Damn Im good; Noemi - When angels kiss Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 All hail to the mighty Prazor Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå