nybegynner_ Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Problemet er at pcen henger opp fast. Midt under surfingen. Og plutselig fårnjeg denne på skjermen: http://bildr.no/view/dWFweEQx Videre da jg prøve å uninstall et nylig program ved å bruke sikkerhetsmodus fikk jeg melding om at dt ikke lot seg gjøre fordi windows installer ikke var riktig installert? Det er ingenting galt md nettkoblingen.Bruker nå mobileb for å skrive dette. Hva vil det si? Noe stemmer ikke med pcen min, hva er galt med den? Hvordan fikse problemet? Håper på tilbakemld og setter pris. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Prøv å oppdatere skjermkortdrivere. Er det en stasjonær ta samtidig en rens med trykkluft på boks, det samme gjelder for en bærbar. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det er også et par andre det kan være - wifi og webkamera er de andre jeg har sett. Litt vanskelig å gjette uten å vite hvilken laptop-modell det er (selv om jeg ser det er en toshiba). Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Gå inn på din hendelsenes liste Win-skriv hendelse, velg 1. Sjekk under<sammendrag av administrative hendelser>, fane kritisk, sjekk om du har Kernel-Power ID 41? Det er muligens et minne problem du sliter med. Sjekk mer under denen linken hos Tom's harware infop sider: http://www.tomshardware.co.uk/forum/46250-63-random-restarts-critical-kernel-power-event-task Lenke til kommentar
nybegynner_ Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Hei hvor ligger hendelsesliste? Hvordan får jg den opp? Og hvis dt er problem Kernel-Power ID 41, hvordan fikser jg denne? Hjertelig hilsen modassir Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 skriv eventlog eller hendelseslogg i windowsmenyen, da får du opp et skjermbilde. Gå så til administrative. Der skal du få en hel haug med error/warnings/logs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå