Selvaag Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei! Jeg har planer om å kjøpe mj et nytt anlegg..Har ca 10.000 kr å bruke..og skal ha forsterker og anlegg..noen som har noe forslag?.. Har lurt litt på MindTech f1-817 høyttalerene..noen som vet noe om dem??... Jeg trenger desperat hjelp.. Mvh. Audun Selvåg Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 En link hadde vært kjekt. Skriv litt om hva slags musikk du hører på, om du liker å spille høyt, hvor stort rom du har, om det er viktig at annlegget ser pent ut. Så er det sikkert lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 En link?...her : Rommet mitt er 20 kvadrat... Jeg hører på musikk som 3 doors down, metallica, apcalyptica , litt pop +++... nesten alt:P Mvh. Audun selvåg Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 linken jah:P...glemte den:P http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...346%20&cart_id= Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvorfor tar du utgangspunkt i disse høyttalerne? Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg vet ike helt jeg. Har bare funnet de...Å har hørt mye bra om de.. Hva da? Mvh. Lenke til kommentar
RIP_Jack Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har hatt disse høytalerene selv en gang i tiden. Lydkvalitet / pris = middels (veldig skarp i diskanten, og overgangen mellom melomtone og diskant er ikke helt topp) Grei på bassen men den går ikke noe sinsykt dypt, ok til fest og morro med litt trykk. Passer best hvist du hører på Rap,Techno...etc.etc (ikke noe for klassisk, opera...etc.etc) veldig lett drevne. Har hør bedre høytalere til samme pris "men de så ikke så kule ut " Design / pris = bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå