slowmoris Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, jeg har et skjermkort på jobben som heter 5450, installert nyeste driver og jeg får ikke 3 skjermer til å funke. Jeg leste på nettet og denne skal kunne brukes 3 stk på. Noe jeg gjør feil? Manufacturer ATI Model AMD Radeon HD 5450 GPU Cedar noe tips? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Tror minst en av skjermene må være koblet til med displayport for at det kortet skal støtte tre skjermer. Hvilke tilkoblinger bruker du? Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Tror minst en av skjermene må være koblet til med displayport for at det kortet skal støtte tre skjermer. Hvilke tilkoblinger bruker du? VGA-DVI-HDMI Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvilke tilkoblinger har du inn på skjermene? Om en av de har displayport så tror jeg det skal være nok å bare kjøpe en vanlig displayport-kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå