Gå til innhold

Forza Motorsport 6 er annonsert

Gjest Slettet+32asd4f

Anbefalte innlegg

Men Forza har fortsatt for lite innhold.

Enig på den. Kjente jeg ble litt skuffet da jeg gikk fra Forza 3 til 4, og det var 2? nye baner. også var en del testbaner forsvunnet.

Forza 5 hadde vel enda mindre baner..?

Bilene er iallefall veldig bra. Merker stor forskjell fra bil til bil, og man kjenner att oppgradering og tuning har mye å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke enig i det. De har på langt mere baner å kjøre på. De har, selv med 'dupliserte' biler (fans setter faktisk pris på forskjeller og nyanser i biler), mye større utvalg.

Forza føles til tider mer raffinert og kommersielt. Mer brukervennlig, noe jeg liker, men Forza har fortsatt for lite innhold.

Ingenting "duplisert" med det, gåsetegnene kan du pakke sammen. Sist jeg gikk igjennom lista var det fire totalt 100% identiske Civics f.eks, samme ytelse, vekt, selv felgene var identiske. Årsmod 1990-1994. Så de har modellert en bil, klasket på fire forskjellige årstall og vips ble en bil til fire. Da er det lett å ha 800 biler i spillet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W

Honda CIVIC 1500 3door 25i '83

Honda CIVIC 1500 3door CX '79

Honda CIVIC SiR-II (EG) '91

Honda CIVIC SiR-II (EG) '92

Honda CIVIC SiR-II (EG) '93

Honda CIVIC SiR-II (EG) '95

Honda CIVIC TYPE R (EK) '97

Honda CIVIC TYPE R (EK) '98

Honda CIVIC TYPE R (EK) Touring Car '97

Honda CIVIC TYPE R (EP) '01

Honda CIVIC TYPE R (EP) '04

Honda CIVIC TYPE R (EP, EU) '01

Honda CIVIC TYPE R '08

http://www.gran-turismo.com/local/jp/data1/products/gt6/carlist_en.html

Enig i at det ser ganske repetetivt ut, men jeg for min del synes det er helt ok at de inkluderer flere utgaver. Det er ikke som om du MÅ bruke de, og listen litt lengre enn Forza sin, selv om du tar bort biler som det kun er nyanser i forskjell på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...