Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Men det er ikke du som skal være sjåføren.SNIKTITT: Trackday Manager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Synd det ikke er et fullverdig spill, for verden trenger et ordentlig racing manager spill! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Spennende, absolutt et spill jeg sikkert kan komme til å legge en god del timer i, søkte om beta tilgang så en for bare krysse fingrenne 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Prisverdig at de bringer noe nytt! Men pay to win er ikke akkurat en finansieringsmodell som får meg til å løpe til app store. 1 Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ser spennende ut, men dette blir nok ikke anskaffet for min del. Hadde det vært offline single player så hadde saken vært annerledes. Pay-to-win og timesinks er ikke min greie. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det er 2 store bakdeler med dette spillet. Pay2Win og Manager. Med slike spill, så er det vanskelig å få Norge skikkelig på spill kartet da det er "nisje spill". Det samme med det nye Sci-fi strategi spillet. Det er ikke noe nytt at "Norge" skal lage spill som er vanskelig å få populære. FunCom bl.a. har god erfaring med det. Hva med å bruke pengene og energien til å ta innersvingen på svenskene? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Red Thread Games er jo en spennende ny utvikler i norge som sitter på en enormt populær IP som de nå holder på å utgi episodisk (den lengste reisen). Dette er og i stor grad avhoppere fra funcom som står bak, deriblant Ragnar Tørnquist. Videre har vi stadig flere Indie utviklere som kommer ut med spennende titler. Så spør du meg så er den norske spill industrien mer spennende nå enn den noengang har vert. At vi ikke er like store som svenskenne som spyr ut det samme spillet en gang i året med litt bedre grafikk ser jeg ikke på som et kjempestort tap. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Viktigste først: "På nytt tar jeg over som leder for Team Mack Øl. Selv om ikke ølet er det beste, skal jeg igjen prøve å ta laget til topps." WHAT!? <3 Mack Isbjørn <3 Uansett, dette virker likt iGP manager, som er nettleserbasert. Gikk lei, men var gøy mens det sto på så skal følge med på dette. Stå på! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Pay-2-win, kommer ikke til å gi spillet en sjans en gang, er ikke verdt det. Som en competitive gamer vil jeg aldri spille spill som gir noen fordeler ved bruk av tid/penger annet en direkte skills. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Er det ikke en modus i Gran Turismo som ligner litt på dette? Lenge siden jeg har spilt det, så kan hende det er et annet spill jeg tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå