KennyZM Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 VW Golf TSI R-Line Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Den ble skinnende ren! ...men det varte nok ikke lenge tenker jeg.. Tøft bilde! Likte det godt! Litt artig at det gir seg ut for å være sort/hvitt, men så er det ikke det! Lenke til kommentar
KennyZM Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Fotoskrulla skrev (På 13.1.2015 den 21.48): Den ble skinnende ren! ...men det varte nok ikke lenge tenker jeg.. Tøft bilde! Likte det godt! Litt artig at det gir seg ut for å være sort/hvitt, men så er det ikke det! Det varte ikke lenge nei, nå er den like skitten som den var... Har fjernet alle farger bortsett fra rødt, dermed får bildet en kul effekt. Alltid moro å leke litt i Lightroom og se hvordan man kan lage bildene litt mer "spesielle" :-) Forøvrig - takk for hyggelig kommentar. Moro når noen legger igjen positiv kommentar på bilder jeg har tatt. Om du vil se flere bilder, har jeg en del liggende på Flickr (søk opp KennyZM_) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg