Bekir Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Untitled Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Dette var et koselig bilde med nostalgisk preg ved hjelp av etterbehandlingen! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Tusen takk for det Tove Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Filmbilde, eller etterbehandlet digitalt for å gi aldringspreg? Uansett, et tiltalende nostaligisk bildeutrykk! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Nostalgi er nevnt og henger meg gjerne på der. Veikanten ut i nedre høyre hjørnet gir ikke beste spenning så et bånnkuttville fått den ut på nedre ramme og da ville spenningen antagelig økt for andre venstrekanten går ut på venstre kortside. hvis du scroller litt ned så ser du det. Litt mer kontrast og lysdemping ville kanskje fått detaljene enda bedre fram. men der kommer vel smaken og baken inn. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Bekir. Jeg liker den "myke tonen" i dette bildet veldig godt, og motivet kler den redigeringen du har foretatt svært bra ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Minner meg om bilder tatt av de gamle mestere på 1890 tallet, der overeksponering ikke var uvanlig resultat. Denne stemningen har du gjenskapt på en utmerket måte. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Minner meg om bilder tatt av de gamle mestere på 1890 tallet, der overeksponering ikke var uvanlig resultat. Denne stemningen har du gjenskapt på en utmerket måte. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Bekir. Jeg liker den "myke tonen" i dette bildet veldig godt, og motivet kler den redigeringen du har foretatt svært bra ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Likte godt den myke tonen i dette bildet, men er enig med Roar at et bånnkutt ville gjort godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg