Gå til innhold

Funny "hacke" triks og progg.

-kga-

Anbefalte innlegg

:flood

net send * hallooo!

goto flood

sender masse meldinger til alle. skriv i notepad og lagre som .bat

hvis du vil herpe pingen til en cs-server for eksempel kan du vel skrive dette:

:ping

Ping "ip til serveren"

goto ping

og lagre som .bat

Det vil vell funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:flood

net send * hallooo!

goto flood

sender masse meldinger til alle. skriv i notepad og lagre som .bat

hvis du vil herpe pingen til en cs-server for eksempel kan du vel skrive dette:

:ping

Ping "ip til serveren"

goto ping

og lagre som .bat

Det vil vell funke?

De fleste servere har vel deaktivert net send? Det er en irriterende funksjon til tider, og en de fleste kjenner til, ville jeg tro.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke flere script på lager tenker jeg, og activeX har jeg ikke peiling på.

Men, hvis du har planer om å ødelegge pingen til en cs server f.eks så kan du ikke bruke "vanlig" ping da denne pingen venter på svar fra serveren før den pinger på nytt.

Man må da bruke en kommando som jeg verken gidder å sjekke hva er eller legge ut her. som gjør at den pinger hele tia, enten den får svar eller ikke. Tror du skal ha en tøff linje til det, med tanke på at du faktisk kan så og si DoSe en maskin på denne måten. Tro meg, jeg har vært offeret for en slik handlig. og det er ikke noe som helst morsomt. Og da vare det noen som brøt seg inn på serveren min, og kjørte en ping kommando som fikk meg til å sende ut over en halv GB med pakker mitt på natta med min 128kbit linje. Og husk at ping har noe med uthastigheten å gjøre da. ;)

Lenke til kommentar
du blir "bombet" med "du blir nå doset :p" , betyr at det bare popper opp ruter hele tiden på skjermen, kult å gjøre sånt på skolen, bare skriv 

:a

net send * school sucks!!!!!!!

goto :a

Det har jeg prøvd *grin*

For 1år siden var det så mye netsend på skolen at det ble sperret.. :grine:

EDIT: hadde satt inn blid smily isteden for sur som det skulle stå.

Lenke til kommentar
du blir "bombet" med "du blir nå doset :p" , betyr at det bare popper opp ruter hele tiden på skjermen, kult å gjøre sånt på skolen, bare skriv 

Det har jeg prøvd *grin*

For 1år siden var det så mye netsend på skolen at det ble sperret.. :grine:

EDIT: hadde satt inn blid smily isteden for sur som det skulle stå.

Ble utestengt fra all bruk av pc på skolen i 2 uker pga en "net send * Hey, folkens!" :roll:

Lenke til kommentar

Dersom man blir utsatt for dette er det bare å deaktivere tjenesten Messenger. Så blir man kvitt alle popup-meldingene med en gang.

Lenke til kommentar

SubSeven og andre lame kiddiescript programmer er morsomme når du tar dem på venner, men når du en gang vil være en "skikkelig" hacker, og skal prøve å lure noen med dette, scanner og finner en infisert PC, alt går greit, du tror du er en hacker osv. men det er ikke morsomt når du finner ut at det var en av utallig mange feller for folk som misbruker slike programmer :D Mitt råd: bruk det KUN på dine venner.

Lenke til kommentar

regner vel med at det burde gjøre det.. har det selv, men har enda ikke kommet inn på noens pc.. men så har jeg nylig funnet ut at man må gjøre noe med sub 7 severen, og så sende den til den man vil hacke.. det eneste jeg ikke har fått gjort enda er å sende den til noen..

Lenke til kommentar
regner vel med at det burde gjøre det.. har det selv, men har enda ikke kommet inn på noens pc.. men så har jeg nylig funnet ut at man må gjøre noe med sub 7 severen, og så sende den til den man vil hacke.. det eneste jeg ikke har fått gjort enda er å sende den til noen..

Hvilken versjon bruker du? jeg har lastet ned den nyeste Legends, og kunfiguert og alt, men den vil ikke virke. Når noen åpner serveren så kommer ikke den feilmeldingen som skal komme engang.

Lenke til kommentar
fikk prøvd å sende den til noen i dag jeg og.. og akkurat det samme skjedde med meg, jeg vet ikke hva det betyr, men kanskje det er fordi de har brannmur oppe? (selv om det ikke skulle ha noe å si..)

skal prøve å slå den sammen med en exe fil, og se hva som skjer da..

Men jeg prøver på en av mine andre pcer og da vet jeg jo at det ikke er noen brannmur oppe. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...