iverrofs Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Prøver å få IGI 2 til å gå rent.... men har problemer. Kjører det på 1024*768_32 medium, og har fra 60 til 20fps. Rart.... ikke bare lav fps, men rar hakking og rykkninger når jeg rører på musen... og når fps'n er oppe på 60... Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 høres merkelig ut, har du prøvd andre innstillinger ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 prøv å oppgradere drivere til 3dkortet Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg opplever akkurat det sammen.. mystisk! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har opplevd akkurat det samme. Jeg ville tippet at spillet bare er et møkkaspill som nesten ikke er kompatible med noen skjermkort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 funka fint på mit GF4 ti Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 DEt er mye tull med spill fra nordiske produsenter. Særlig på ATI kort :grine: Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har ett værre problem. Spillet krasjer på den levelen etter at du har sprengt brua og skal sprenge en APC. Fungerer helt fint uten lagg ,men så plutselig avslutter spillet seg til deskto. Har patchet til 1.2 og har nyeste drivere (52.16) til grafikkortet. Noen som vet hva som feiler? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg hadde så mye problemer med det spillet. Samme problemene som overstående. Ble lei, avinstallerte og kastet dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå