Gå til innhold

Hvor finner jeg billig HiFi utstyr ?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en stereoforsterker (kanskje surround dersom det lønner seg) og 2 rimelige gulvstående fronthøyttalere. Dette blir "anlegg nr 2", så jeg gidder ikke spandere så mye penger.

Er på utkikk etter hvilke webshoper som gir de beste prisene på slikt utstyr, har sett en del på www.fyndborsen.se , www.komplett.no og www.multicom.no

Finnes det steder hvor meg får mer lyd for pengene ?

Hifi klubben o.l. har selvsagt en del dyrere og bedre komponenter, men dette blir for dyrt.

Har dere tips om rimelige fronthøyttalere og billig men god forsterker ? gjerne med sub utgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut www.audioforum.no, www.hifisentralen eller www.lydogbilde

Alle disse har store og bra bruktbørser. Mye bedre enn QXL, som ofte har endel jalla utstyr.

Mitt tips til deg er å kjøpe en CD-reciver . Denon har en midi-model til 2500 kroner. Sammen med noen små lettdrevne høyttaler kan dette spille bra.

Ellers er Cambridge uslåelige på pris/kvalitet. Hifiklubben har dette merket.Den rimligte CD.spilleren til 1500 kroner sammen med den rimeligte forsterkeren, den også til 1500 kroner, sammen med noen små høyttalere, kan spille meget bra. (tror jeg)

Lenke til kommentar
Mitt tips til deg er å kjøpe en CD-reciver . Denon har en midi-model til 2500 kroner. Sammen med noen små lettdrevne høyttaler kan dette spille bra.

Ellers er Cambridge uslåelige på pris/kvalitet. Hifiklubben har dette merket.Den rimligte CD.spilleren til 1500 kroner sammen med den rimeligte forsterkeren, den også til 1500 kroner, sammen med noen små høyttalere, kan spille meget bra. (tror jeg)

Enig. Cambrigde er absolutt et budsjettmerke å satse på. B&W DM303 er en fin høyttaler til Cambrigde produkter.

Har du et stramt budsjett ville jeg heller kjøpe noe lite som låter bra, enn et stort anlegg som låter mindre bra. Tenker på de rimeligste Eltax modellene du finner på komplett sin webshop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...