Gå til innhold

Heggmotinden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25 minus! Da er det stas å dra av seg vottene og fotografere!! Men skjønner at du gjorde det, det hadde jeg også gjort! Virkelig et vakkert skue. Tror jeg ville kuttet litt i venstre kant for å få vardene litt mer ut til venstre, og kanskje tatt en god jafs av himmelen også. Håper du kom deg hel ned igjen! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger Helene og TLC Photography. Burde nok tatt etpar skritt bak når jeg tok bildet og croppet det litt i ettertid. Det er dessverre en veldig kald opplevelse å dra frem fotoutstyr på slike toppturer. Kraftig vind og ekstrem kulde gjør at konsentrasjonen om å ta bilder forsvinner rimelig snart. Lite som skal til for å forfryse seg,....

Lenke til kommentar

Jeg ville her ha kutta noe sånt som 4 cm og fått stripa som går i diagonal opp mot venstre kuttet av øvre ramme som antagelig vile økt spenningen samtidig som dybdefølelsen øker..

Ellers fint komponert med flott lys og farger samt skarphet som henter ut detaljene.

Roar

Takk for nyttig tips Roar. Noen ganger går det dessverre litt fort i "svingene" hos meg. Solen var i ferd med å forsvinne når vi nådde toppen, så bildet ble tatt i full fart i "bitende" kulde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...