ExpensiveGameFinder Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fikk du den på plass? Når jeg innstalertw min 1160 hadde jeg smme problem med 3 kanten så brukte to utgravninger som i dette tilfellet er trekantene Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fikk du den på plass? Når jeg innstalertw min 1160 hadde jeg smme problem med 3 kanten så brukte to utgravninger som i dette tilfellet er trekantene Socket 1150 mener du vel? 4.6Ghz, Volt? Temp i spill? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Volten er på auto, 1.359 eller noe sånt tror jeg, den vil bare ikke clocke mere uten å nå 100c tror det har noe å gjøre med mine oc skills temps i bf4 ultra er ca på 50-60-ish Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Volten er på auto, 1.359 eller noe sånt tror jeg, den vil bare ikke clocke mere uten å nå 100c tror det har noe å gjøre med mine oc skills temps i bf4 ultra er ca på 50-60-ish Vi kan egentlig ta resten over PM. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ok hadde vært helt konge Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Et annet kjapt spørsmål: Når jeg setter opp sli, vil det bli et problem om jeg setter grafikkortene etter hverandre? Vil nå bli lite luft i mellom, eller skal jeg hoppe over en slot? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 hopp over en slot. Slik er det med den saken, hvis du ikkje har vannkjøling da... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Takker og bukker for all hjelp! Ble noen "vær så snill å svar kjapt"-spørsmål her, men man blir jo så utålmodig når man er så gira! Jeg har ikke fått prøvd noe som helst enda, egentlig. Hattlitt problemer med skjerm da jeg ikke fikk den på. Måtte koble i HDMI for å kunne installere Windows,da skjermen er helt svart før den kommer til Windows-login. Postet om det i Swift-tråden. Har nå bygget noen PC-er oppigjennom tidene, men denne gangen kom det noen problemer. Synes det sto ekstra lite i manualene også. Jeg hadde jo en CPU som kunne legges nedi på to måter, og begge måter virket riktige, og det var ikke noe neg turde å ta sjansen på slik uten videre. Men, det bli gøy å prøve mer senere i dag. Jeg har sovet en stund, våknet nå noe, men må sove litt til.. Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå