Requi Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hva trenger jeg for at denne nettleservideoavspilleren skal fungere ordentlig?Den blir slik i et sekund, så funker den bra, så ett-to sekunder senere skjer det igjen, om og om igjen.Laptop: Acer 5820TGNettleser: Firefox 34.0.5Skjermkort: Se bilde underHar Java, Silverlight, Shockwave som plugins. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Ligner på samme videoproblem jeg hadde en stund tilbake. Har du prøvd å bytte mellom ati/intel for å se om det endrer seg? Endret 12. januar 2015 av Thor. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Ligner på samme videoproblem jeg hadde en stund tilbake. Har du prøvd å bytte mellom ati/intel for å se om det endrer seg? Intel fungerte fint. ATI gjorde ikke... MEN! Jeg høyreklikket på selve videoavspilleren, klikket på Settings, og ser at "Enable Hardware Acceleration" var haket av. Valgte den vekk, oppdaterte nettleservinduet og spilte av nettleservideoen igjen med ATI skjermkortet. Det fungerer fint nå. Hva kan grunnen være til at hardware acceleration enablingen resulterer i dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå