mendooze Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Spillet fungerer ganske greit helt til jeg forsøker å spille brettet etter kjøringa på motorveien.Da loader spillet neste brett en liten stund før den stopper opp og jeg befinner meg ute i Windows igjen uten noen feilmelding eller minimert vindu. Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet? :grine: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er det orginalt? Lastet ned alle patcher? Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Det er ikke orginalt. Har lastet ned en patch og brukt den men det skjedde ingenting.samme tingen skjedde Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Da får du kjøpe spillet så vil det nok funke bedre. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg