TBJ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Da klarte jeg det som ikke skulle skje. Telefonen gikk hard i steingulvet og skjermen fikk en liten sprekk. Nok til at den ikke viser bilde. Teite meg slo den av og på igjen, for å se om den bare hadde hengt seg. Nå får jeg selvfølgelig ikke slått inn kode eller noe på den. Hadde jeg koblet den direkte til PC kunne jeg tatt ut ting. Anyway. Ikke mye jeg vil ha ut, men noe. Er det mulig ved hjelp av USB kabel og program og slå den på (PIN-kode), slik at jeg får tilgang til internminne? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ta ut simkortet, så slipper du å taste pinkode. Så kommer det litt ann på om du har noen annen kode\mønsterlås i tillegg? Om ikke må du nok trø til å lære deg ADB for å få tak i filene dine. Ikke så vanskelig som det høres ut. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Alternativt, med en USB-OTG kabel kan du koble til en USB mus og styre deg rundt med den, som på en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå