klakkelakk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Omformulering av innlegg! Leter etter flere som vil spille dette med meg, om det er en eller flere. Syns spillet er mye bedre multiplayer, enn singelplayer. Har et fåtalls timer med spilling bak meg og tiden har lite å si, det har jeg nok av! PS! Alder og kjønn er uviktig. Endret 12. januar 2015 av klakkelakk Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Over 200 visninger, men ikke ett eneste svar. Overskriften sier jo ikke minst alt. DOH! Lenke til kommentar
rockworld Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvis du fortsatt er gira, er med en gjeng eller noe i den duren er jeg gjerne med en time her og ett par timer der. Jobber på dagtid, og har kjerring på kveldstid men klarer å skvise inn noe spilletid innimellom.. PM meg hvis du fortsatt er gira.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Kjærringa er glad i 7D2D. PM om det er interresant. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) hvis du sitter oppe sent så kan du spille med meg, vi sitter ofte i denne tia og spiller. du må legge meg til på steam. Endret 5. januar 2016 av Magnetmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå