Gå til innhold

Papirbakgrunn. Hvilken type grå?

Anbefalte innlegg

Sitter å skal bestille meg en papirbakgrunn og blir litt overveldet av alle valgmulighetene.

Har landet på at jeg vil ha en grå bakgrunn, og lurer litt på hvilken av de grå som er å foretrekke,

Det er et lite hjemmestudio, og når jeg har lest litt rundt ser jeg flere som anbefaler en litt mørk gråfarge i et lite studio.

Skal mest ta portetter av venner og familie for å lære.

Når jeg titter i nettbutikkene finner jeg disse utgavene av grå:

Cloud Grey

Storm Grey

Smoke Grey

Mineral Grey

Charcoal

Ut fra det lille bildet som vises i nettbutikkene ser cloud grey ut som en fin middelvei, men siden dette er første gang jeg skal bestille, og helst ikke vil kjøpe katta i sekken ønsker jeg å høre hvilke type dere bruker, og hva dere kan anbefale :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemelding. Lastolite bruker egne navn på fargene sine kanskje, for den var ikke blant alternativene jeg har sett på.

Vil du si den er mørk/lys eller middels grå av de forskjellige man får kjøpt?

Jeg heller mot å like bilder der det er mørk grå bagrunn mot lys grå. Men dette kan jo sikkert har minst like mye med lyset å gjøre også?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har ei bekjent som har lys grå i studioet og den likte jeg ikke, vi er flere som deler studioet og alle som har brukt den grå er veldig fornøyd, og den er av mørkere typen.

Lys vil selvsagt være avgjørende, hvis man vil ha sort bakgrunn så er det mulig med en slik.

Lenke til kommentar

Hvis det er mitt innlegg du ref. til? ....det jeg kjøper er 100% syntetisk vevet.....passe stivt og rulles inn på en teppekjerne.....rengjøres med litt fuktig klut....

Jeg som blingsa da jeg søkte på det, og trodde det var tøy bakgrunn.

Hvordan er disse prismessig mot papirbakgrunn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...