Xpi Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Har lite erfaring med Hello, men når jeg ser på prisene de har så bytter jeg snart over. "Smil" pakken med for 68 kr mnd pluss datapakke (1GB) til 50 kroner gir meg : 200 ringeminutter, 200 sms, 10 mms og 1250 (250+1000) MB Data !! Dette er bra for 118 kr måneden. Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Man kan jo bare håpe at prisene synker til dansk nivå,, https://www.3.dk/abo...dele/3likehome/ https://www.3.dk/abonnementer/mobil/ 2GB, fri tale, fri sms, 120 danske kroner (139 norske kroner). "Med 3LikeHome kan du bruge din smartphone og tablet i det meste af Europa på samme vilkår som i Danmark." Bl.a Norge. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Søppelselskap! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1662276&do=findComment&comment=22465078 Endret 20. april 2015 av Rusher Lenke til kommentar
MiniElg Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Søppelselskap! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1662276&do=findComment&comment=22465078 Har aldri fått SÅ høye regninger før av et mobilsrlskaø. Har ikke forandret mobilbruket mitt. Dette er et tydelig lureriselskap som jeg vurderer å bruke tid på å ødelegge for sidrn de bevisst går inn for å lure folk som ikke følger med. Jeg hadde heldigvis satt en grense på hvor mye regningene kunne være på. Nå passerte jeg over 500 kr på en måned. Har nesten aldri gjort det og jeg bruker mobilen lite. Drittselskap..brenn!! Lenke til kommentar
AnnCh Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Med 5 mobilabonnement, hvor 3 av brukerne er barn, er det faktisk utrolig viktig å velge riktig abonnement. I vinter byttet vi fra Talkmore til Hello.no, da fordi Hello var rimeligere og vi tenkte vi skulle spare noen hundrelapper. Etter noen måneder med Hello har plutselig databruken min gått voldsomt opp, og det uten at jeg kan skjønne hvorfor, for databruk-vanene mine har ikke akkurat endret seg siden jeg bytta mobilleverandør. Faktisk har samtlige av hustandens medlemmer på mystisk vis økt sin databruk etter at vi bytta til hello. Lukter jeg litt ugler i mosen her eller........Nå anklager ikke jeg Hello for å tukle med mobildataen.....jeg bare sier at det er litt underlig at vi alle har fått økt databruk og blir mye raskere fri for data nå enn før vi bytta til Hello. Og i dag kom sjokket! Jeg hadde brukt 210 MB over datapotten siden lørdag, og det har da altså kosta meg 313 kr! Min eldste datter hadde brukt 599 MB siden fredag til en pris av 638 kr. Jeg trodde omtrent ikke mine egne øyehull. Jeg har hatt Chess, som tar 20 kr maks per dag i overforbruk, Talkmore 25 kr maks per dag og Icenet belaster deg ikke noe, de setter bare ned hastigheten. Så jeg ble veldig overraska over at Hello regelrett driver på med ran på høylys dag. Vel, mitt kundeforhold hos Hello tar en brå slutt kan dere forstå, for jeg har ikke sansen for blodsugende telefonselskaper med vilkår som har veeeldig liten skrift. Når man har barn med abonnement er man helt fullstendig avhengig av å ha kontroll, ellers kan man plutselig sitte med telefonregninger i tusenkroners klassen. Så ikke gå i samme felle som meg,- les den lille teksten også, og ikke bare gå ut fra at de forskjellige selskapene opererer på omtrent samme vis. De selskapene som tilbyr rimelige abonnement kan nemlig bli veldig dyre, og har du Hello har du null kontroll, og i løpet av en dag eller to kan regninga ha tredoblet seg. Min mening,- Styr unna Hello! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har aldri merket noe feil med abonnementet hos Hello! Det gjelder å være oppmerksom på hvordan overforbruk håndteres, og da må man skylde på seg selv for å bruke abonnementet feil, eller å tegnet feil abonnement. Det skulle vært mulighet for å velge om man vil faktureres eller strupes når man når maks datakvote. Da har man i det minste mulighet til å velge selv. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Med 5 mobilabonnement, hvor 3 av brukerne er barn, er det faktisk utrolig viktig å velge riktig abonnement. I vinter byttet vi fra Talkmore til Hello.no, da fordi Hello var rimeligere og vi tenkte vi skulle spare noen hundrelapper. Etter noen måneder med Hello har plutselig databruken min gått voldsomt opp, og det uten at jeg kan skjønne hvorfor, for databruk-vanene mine har ikke akkurat endret seg siden jeg bytta mobilleverandør. Faktisk har samtlige av hustandens medlemmer på mystisk vis økt sin databruk etter at vi bytta til hello. Lukter jeg litt ugler i mosen her eller........Nå anklager ikke jeg Hello for å tukle med mobildataen.....jeg bare sier at det er litt underlig at vi alle har fått økt databruk og blir mye raskere fri for data nå enn før vi bytta til Hello. Og i dag kom sjokket! Jeg hadde brukt 210 MB over datapotten siden lørdag, og det har da altså kosta meg 313 kr! Min eldste datter hadde brukt 599 MB siden fredag til en pris av 638 kr. Jeg trodde omtrent ikke mine egne øyehull. Jeg har hatt Chess, som tar 20 kr maks per dag i overforbruk, Talkmore 25 kr maks per dag og Icenet belaster deg ikke noe, de setter bare ned hastigheten. Så jeg ble veldig overraska over at Hello regelrett driver på med ran på høylys dag. Vel, mitt kundeforhold hos Hello tar en brå slutt kan dere forstå, for jeg har ikke sansen for blodsugende telefonselskaper med vilkår som har veeeldig liten skrift. Når man har barn med abonnement er man helt fullstendig avhengig av å ha kontroll, ellers kan man plutselig sitte med telefonregninger i tusenkroners klassen. Så ikke gå i samme felle som meg,- les den lille teksten også, og ikke bare gå ut fra at de forskjellige selskapene opererer på omtrent samme vis. De selskapene som tilbyr rimelige abonnement kan nemlig bli veldig dyre, og har du Hello har du null kontroll, og i løpet av en dag eller to kan regninga ha tredoblet seg. Min mening,- Styr unna Hello! Har lest den lille teksten, og det er grunnen til at jeg ikke er kunde hos Hello, for ved første blikk ser de ut til å være et kjempeselskap. Blir nok hos Chess en stund til ser det ut til. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Ingen rasjonell grunn for å velge dette jallaselskapet. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Hello er greie nok, må bare legge inn kvotebegrensing på data på tlf. Chilimobil derimot, DER er det mye rart der! Der får man ikke vite total data forbruk, men må regne swg frem på spesifisert bruk per MB, og det blir en utfordring om man har en stor dataplan per mnd. Feilfakturering og ikke minst kundeservice som sier skriftlig at dem skal gjennomføre det du spør etter, men som ikke gjør det likevel. Sånn sett er Hello veldig seriøse. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Velg Ice.net istedet. Billigere og bedre enn Hello. Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Har ikke Xito og Hello samme eiere? Har vært kunde begge steder. Knotete nettsteder hos begge. Hello puttet på noe jeg aldri hadde bestilt. Når jeg påpekte det rettet de opp feilen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Har hatt Hello et par mnd. Ser på siste faktura at et par samtaler til dnb og sparebank 1 kostet meg 83 kroner som er litt kjipt, men ringer vanligvis ikke 5 sifrede nummer så kan leve med det. Føler jeg betaler rimelig pris for 10GB til 300 kroner. De tar i hvertfall ikke betalt for mobilbanksms som en del andre gjør. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Sparebank 1 02300 Alternativt nummer: 21025060 ______________________________ Har hatt Hello ca 3/4 år - ingen problem. Nå bruker jeg omtrent all data på wifi. De har også gått over til ordinært kundenummer og lang åpningstid. 1 Lenke til kommentar
GolfRolf Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Har hatt Hello et par mnd. Ser på siste faktura at et par samtaler til dnb og sparebank 1 kostet meg 83 kroner som er litt kjipt, men ringer vanligvis ikke 5 sifrede nummer så kan leve med det. Føler jeg betaler rimelig pris for 10GB til 300 kroner. De tar i hvertfall ikke betalt for mobilbanksms som en del andre gjør. Prøv DnB etc her : http://www.tlfnr.com/sok/ Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Er det flere som har problemer med å få slått av samtale venter hos Hello? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå