gta3-kongen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei. Jeg har en bærbar PC som plutselig begynte å oppføre seg rart. Datamaskinen er en HP Pavilion G6. Med Windows 7. 4 GB Ram 1,79 GHz Quad-Core prosessor. Plutselig så svarnet maskinen, altså den slo seg av helt og blei helt svart. Men er oppe å går igjen men problemet nå er at jeg ikke får lov til å logge på Windows. PCen virker svært varm også. Følgende beskjed dukker opp når jeg prøver å logge på; - Mislykket pålogging for User Profile Service-tjenesten. Brukerprofilen kan ikke lastes inn. Jeg har en ny orginal windows 7 dvd 64 bit liggende men jeg får ikke til å endre boot situasjonen i bios. ingenting skjer i bios. jeg får opp Floppy, cdrom men ikke disse tre alternativene å velge mellom. jeg fikk opp en sånn windows er ikke avsluttet på riktig måte og da kom jeg inn windows sikkerhetsmodus. men hvordan kommer inn i sikkerhetsmodus nå igjen, hvilke taster bruker jeg fordi jeg kunne tatt en systemgjennoppretting til i går for eksempel å sett om dette funker. Jeg får ikke PCen til å starte med dvden, tenkte egentlig å prøve Windows Recovery men jeg får ikke pcen til å boote med cdn.. Noen som har vært borti dette her før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå