Buster3 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei, som tittelen sier, er det noen som har gjort dette før? Hvis jeg eventuellt har på meg sko og hjelm, kan de nekte meg å ta det med, ettersom det er en del av bekledningen? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvor hadde du tenkt at skiene skal plasseres? Er det i hele tatt plass i håndbagasjehyllen? Tror det er standard mål på håndbagasje, 50x40x20(husker ikke helt nøykatig) og 8kg. Jeg ville ringt å hørt med flyselskapet for å være helt sikker... Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Hei, jeg har kjøpt skibag for skina, men jeg vet ikke om jeg har lyst til å legge ski skoene der. Kanskje hvis jeg finner noe å bygge rundt skoa slik de ikke blir skada under flyvningen Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Når du sjekker inn så kan man velge om man har ski, staver osv med, så noe system finnes det, kanskje kontakte flyselskapet å prate med de eller sjekke nettsida dems. Ellers hvis ikke skoa er for store, kan du ha de i en sekk som håndbagasje innpå flyet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Mener du å sitte med skistøvler og hjelm på under flyvningen? Snedig spørsmål. Lurer på om de kan nekte deg det eller ikke. Skiene må sendes som spesialbaggasje, de kan du ikke ha med på flyet (av åpenbare årsaker.) Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Skibagen med ski sendes som spesialbagasje, her har jeg også stavene. Skistøvler og hjelm plasseres i den innsjekkede bagen. Ikke vanskeligere enn det. Endret 13. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå