Marskogen Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Hei, Jeg har nylig gått til anskaffelse av mine første øreklokker - et par B&W P7. Siden jeg alltid har brukt in-ears så har jeg ikke støtt på dette problemet ift. kulde (sett bort fra fryst kabel) - og lurer på om noen har fått ødelagt headsettet sitt på grunn av kulde? Vi snakker 15-25 negative med sterk vind, og høy glede av å høre på musikk på vei til og fra skolen Alle svar tas mot med et takk. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Tror ikke kulde har noe betydning, men snø og fuktighet er neppe en god ting. Edit: Ved 15-25 minusgrader snør det ikke; så da drister jeg meg til å si at dette er problemfritt. Du merker om elementene ikke håndterer det på lyden - da er det kanskje lurt å pakke dem i sekken. Edit2: Der problemet kan oppstå er koblingene av kabeler blir veldig stive; og kan brytes mye lettere enn normalt. Endret 12. januar 2015 av TGB Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 Ha på deg en ekstra stor lue, slik at headsettet er inni lua. Da er du gardert fra fukt Utover det sier dem på Elkjøp og andre elektronikk kjeder at kulde i seg selv skal et headsett tåle. Men som sagt så blir det værre med fukt ol. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Det vil jo være fare for kondens i det du tar dem med inn i varmen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå