KristianJV Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Oppretter denne tråden der det kan postes og tipses om arrangementer fremmover i tid, der det er gode fotomuligheter for hobbyfotografer.Helst arrangementer der man kan fotografere uten å måtte ha akkreditering, eller man kan ordne akkreditering som privatperson/hobbyfotograf.Hva, Hvor og Når!Helst med link til arrangørens side, selve arrangementet eller lign.Hendelser, som feks kometer, solformørkelse osv kan også tipses om i denne tråden.__________________________________________________________Får starte med Gatebil on Ice, hos Hebbes Racing i Nedre Eggedal, Sigdal - Lørdag 24. Januar kl 09.00.Link/Info: http://gatebil.no/gatebil-on-ice-24-januar-2015/ "LØRDAG 24 JANUAR KLOKKA 09.00 GÅR STARTSKUDDET FOR ÅRETS GATEBIL- SESONGEN 2015 MED ISBANEKJØRING HOS HEBBES RACING I NEDRE EGGEDAL, SIGDAL! ALLE KAN DELTA, FOR GATEBIL ON ICE ER ÅPENT FOR BÅDE GATE, LØPSBILER OG FOR PUBLIKUM!" Endret 20. januar 2015 av KristianJV Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Bør vel helst ha en tråd per fylke eller noe sånt så jeg som bor i Tromsø slipper å følge med på ørten arrangementer jeg ikke kommer til å reise til, for å fange opp de få som skjer her. 1 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Er jo igrunn bare å starte en det. Og håpe på at det er nok folk som gidder å starte opp resterende. og at det er folk (nok) som gidder å følge opp for å oppdatere og holde litt liv i de.Så kan jo alltids dette være en samletråd for alle, eller de større arrangementene.Jeg gjorde nå hvertfall bare det jeg har fått beskjed om å gjøre de gangene jeg har etterlyst en slik tråd. Om den blir brukt eller ikke er meg temmelig likegyldig. Men finnes vel noen her inne som beveger seg i litt større områder enn sitt eget fylke. Noe man ofte må, når det kanskje skjer noe større arrangement, som feks Gatebil. Endret 15. januar 2015 av KristianJV Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Bør vel helst ha en tråd per fylke eller noe sånt så jeg som bor i Tromsø slipper å følge med på ørten arrangementer jeg ikke kommer til å reise til, for å fange opp de få som skjer her. Hva med et Landstreff for Akamister:-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg tror det blir et relativt ensomt treff. Ta antall aktive tek.no/foto-ister og gang med prosentandelen som kan tenke seg å ta minst 2-3 tusenlapper (fly, hotell, med mer) fra objektivkontoen for å dra på landstreffet. Hvis det arrangeres innenfor rekkevidde av dagstur-treff så tror jeg det er mye større sannsynlighet for at folk blir med. Derfor ønsket om fylkesvis. Det er selvsagt ingenting i veien for å melde seg med på flere fylker om man vil følge med sin landsdel. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kanskje ikke akkurat et arrangement, men ganske så begrenset i tid. Det er en komet som er synlig på himmelen, har ikke vært å sett etter den selv, men kan kanskje bli noen kule bilder av den. Den vil øke i lysstyrke frem til den 30. januar før den vil forsvinne etterhvert. http://www.tv2.no/2015/01/19/storm/komet/stjernehimmel/universet/6469000 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 20. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2015 Kanskje ikke akkurat et arrangement, Funker det og, så la "hendelser" til i første tråden Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Gode muligheter for tøffe båtracing-bilder, samt av andre aktiviteter og konserter.Tønsberg båtrace, 31. Juli - 2. August. I år er det et offisielt U.I.M F2 worldchampionship-arrangement, dvs at det kan være opp mot 26 stk F2-båter som skal kjempe om VM-poeng i havna i Tønsberg samtidig! Mer info: http://tbg-race.com/ TBG-race poster by KristianJV, on Flickr Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Hmmmm.....Dragrace på Gardermoen samme helg.... Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Det er forresten også samme helgen som det er Ducati Weekend på Rudskogen.https://www.deltager.no/Ducati_weekend_3107-01082015_31072015 Men jeg foretrekker hotellrom på brygga i Tønsberg fremfor telt på asvalten på Rudskogen. Hvertfall i år! Endret 13. juli 2015 av KristianJV Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Hmmmm.....Dragrace på Gardermoen samme helg....Enkelt - bor i Tønsberg nå Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ser det blir en grei helgemeny Lørdag: Ducati og Dragrace Søndag: Dragrace og UIM F2 Finale Ikke en Umulig plan..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå