Gå til innhold

Det skjer! - Arrangementer med gode fotomuligheter.

Anbefalte innlegg

Oppretter denne tråden der det kan postes og tipses om arrangementer fremmover i tid, der det er gode fotomuligheter for hobbyfotografer.
Helst arrangementer der man kan fotografere uten å måtte ha akkreditering, eller man kan ordne akkreditering som privatperson/hobbyfotograf.

Hva, Hvor og Når!
Helst med link til arrangørens side, selve arrangementet eller lign.

Hendelser, som feks kometer, solformørkelse osv kan også tipses om i denne tråden.

Får starte med Gatebil on Ice, hos Hebbes Racing i Nedre Eggedal, Sigdal - Lørdag 24. Januar kl 09.00.

Link/Info: http://gatebil.no/gatebil-on-ice-24-januar-2015/

"LØRDAG 24 JANUAR KLOKKA 09.00 GÅR STARTSKUDDET FOR ÅRETS GATEBIL- SESONGEN 2015 MED ISBANEKJØRING HOS HEBBES RACING I NEDRE EGGEDAL, SIGDAL! ALLE KAN DELTA, FOR GATEBIL ON ICE ER ÅPENT FOR BÅDE GATE, LØPSBILER OG FOR PUBLIKUM!"

web_hoved_02-990x655.jpg

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo igrunn bare å starte en det. Og håpe på at det er nok folk som gidder å starte opp resterende. og at det er folk (nok) som gidder å følge opp for å oppdatere og holde litt liv i de.
Så kan jo alltids dette være en samletråd for alle, eller de større arrangementene.

Jeg gjorde nå hvertfall bare det jeg har fått beskjed om å gjøre de gangene jeg har etterlyst en slik tråd. Om den blir brukt eller ikke er meg temmelig likegyldig. Men finnes vel noen her inne som beveger seg i litt større områder enn sitt eget fylke. Noe man ofte må, når det kanskje skjer noe større arrangement, som feks Gatebil.

Endret av KristianJV
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Bør vel helst ha en tråd per fylke eller noe sånt så jeg som bor i Tromsø slipper å følge med på ørten arrangementer jeg ikke kommer til å reise til, for å fange opp de få som skjer her.

Hva med et Landstreff for Akamister:-)

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir et relativt ensomt treff. Ta antall aktive tek.no/foto-ister og gang med prosentandelen som kan tenke seg å ta minst 2-3 tusenlapper (fly, hotell, med mer) fra objektivkontoen for å dra på landstreffet. :) Hvis det arrangeres innenfor rekkevidde av dagstur-treff så tror jeg det er mye større sannsynlighet for at folk blir med. Derfor ønsket om fylkesvis. Det er selvsagt ingenting i veien for å melde seg med på flere fylker om man vil følge med sin landsdel.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Gode muligheter for tøffe båtracing-bilder, samt av andre aktiviteter og konserter.

Tønsberg båtrace, 31. Juli - 2. August.

I år er det et offisielt U.I.M F2 worldchampionship-arrangement, dvs at det kan være opp mot 26 stk F2-båter som skal kjempe om VM-poeng i havna i Tønsberg samtidig! :)

Mer info: http://tbg-race.com/

19479100069_1e6433b404_o.png
TBG-race poster by KristianJV, on Flickr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...