RBW Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Vi fikk leke oss med VR-brillene fra Razer.SNIKTITT: Dette kan bli en vinner Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Irriterende artikkel. Det jeg tror alle vil vite er hvordan dette settet var i forhold til Oculus Rift. Var det halvparten så bra eller like bra, kan dette bli bedre. Skal vi kjøpe Oculus eller Razor... har Oculus fått konkurranse slik at de bør skru opp tempo med å få ferdig forbrukerversjonen sin og slutte og sose... Eller fikk man teste det så lite at wow-effekten uteble... Artiklen bør skrives slik at vi som er forbrukere og vurderer å kjøpe dette blir kloke på produktene og velger riktig. Lenke til kommentar
Sleash Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Irriterende artikkel. Det jeg tror alle vil vite er hvordan dette settet var i forhold til Oculus Rift. Var det halvparten så bra eller like bra, kan dette bli bedre. Skal vi kjøpe Oculus eller Razor... har Oculus fått konkurranse slik at de bør skru opp tempo med å få ferdig forbrukerversjonen sin og slutte og sose... Eller fikk man teste det så lite at wow-effekten uteble... Artiklen bør skrives slik at vi som er forbrukere og vurderer å kjøpe dette blir kloke på produktene og velger riktig. Kan ikkje seie meg heilt enig. Det pga. begge produkta ikkje er komt ut i endeleg versjon, og er derfor alt for tidleg å synse om kva som er best. Slike ting får ein heller ta når dei faktisk kjem ut med konsument versjonen. 4 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR. Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme. 3 Lenke til kommentar
Kalsarikannit Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR. Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme. Enig! At Razer(eller andre tilbehørs-produsenter) kaster seg på VR-bølgen er utelukkende positivt. Det tvinger frem åpne løsninger og APIer som dermed blir implementert i alle spill, istedet for at du må ha samsung software installert på pcen og ett spill som støtter den egne spesille softwaren. Razer: Dere er først. Få med CM, Logitech, Corsair, Roccat på å følge og forbedre standarden dere utvikler. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det aller beste ved denne nyheten er at det nå er flere, og at det endelig blir ett kappløp om å faktisk få levert noe! Synd for OR som har rotet bort sin unike mulighet til å være først og best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR. Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme. ja, har hørt at de selv skal gjøre sånn at de spillene som støtter OC automatisk støtter OSVR, men andre veien er det Oculus som må gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå