Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Ikke klar for forhold/er ikke ute etter noe seriøst"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare gi opp. han vil ikke ha deg

NEI. Jeg har ikke tenkt å gi opp så lett. Dessuten sa han dette helt i starten FØR vi ble kjent med hverandre, så er jo tidlig å si. I tillegg har han hatt lyst til å treffe meg senere… men seff, det er sikret å gå ut i fra hva han sier. Men skal ikke gi opp helt enda.

He is a fucking goooood catch

Anonymous poster hash: 13ad6...05c

• Liker 1
Lenke til kommentar

NEI. Jeg har ikke tenkt å gi opp så lett. Dessuten sa han dette helt i starten FØR vi ble kjent med hverandre, så er jo tidlig å si. I tillegg har han hatt lyst til å treffe meg senere… men seff, det er sikret å gå ut i fra hva han sier. Men skal ikke gi opp helt enda.

i opp. han vil ikke ha deg

Du må gjerne fortsette å prøve, men friendzone ser veldig aktuelt ut. Oppdater oss når du har fanga han da :D

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Du må gjerne fortsette å prøve, men friendzone ser veldig aktuelt ut. Oppdater oss når du har fanga han da :D

jeg brøt selv ut av den dypeste delen av friendzonen. Var fanga i driten i et år, nå vært sammen med crushet i over 1 år så er slettes ikke umulig.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Hva gjorde du for å kapre han/henne? Fortell! :D

Er en ganske lang historie... Men vi startet ihvertfall å prate i 10. klasse. Vi hadde begge unngått hverandre i de 10 skoleårene. Vi gikk i klasse sammen på ungdomsskolen. Det hele eskalerte fort, vi gikk fra å utviksle et par ord på skolen til å skype hele natten. Maaaaange skypesamtaler senere så skjønte jeg at jeg virkelig likte henne, en natt, iløpet av en av våre skypesamtaler så sa hun; ingen liker meg. Og jeg spøy ut alt jeg likte med henne og fikk bare; ehhhhh.... jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg er ikke sånn interessert - tilbake. Jeg ble lei meg med en gang og prøvde å unngå henne ifrykt for å bevitne at hun ble sammen med noen andre. MEn skjønte ganske fort at dette ikke var en person jeg kunne gå foruten. Jeg ble friendzonet så hardt akkurat der at det var vilt. Hun spleiset meg nesten med venninnen hennes -_-. Tror det gikk et år, jeg hadde vært med henne og behandlet henne som en venn. JEg hadde bare vært meg selv, jeg hadde også vært der for henne da hun var livredd for å starte på vgs. En natt fikk jeg beskjed om å komme ned til en venninne av henne. Jeg tuta avgårde på mopeden. Hun hadde ingen intensjoner; jeg, hun og hennes to venninner satt i sofaen og pratet. Plutselig gikk verten og venninnen opp og vi satt der alene klokka 3 om natten. Hun begynte å snakke om at hun ikke ville ødelegge vennskapet osv, og plutselig kysset hun meg.. Så siden det har det vært som det har vært.. Kan bare si at du må være deg selv, venter du på at det skal skje noe så kan det gå uendelig.. Jeg var ekstremt sjalu osv når vi var ute med andre, når vi ikke var sammen. Så det året var alt annet enn lett!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hva gjorde du for å kapre han/henne? Fortell! :D

Er en ganske lang historie... Men vi startet ihvertfall å prate i 10. klasse. Vi hadde begge unngått hverandre i de 10 skoleårene. Vi gikk i klasse sammen på ungdomsskolen. Det hele eskalerte fort, vi gikk fra å utviksle et par ord på skolen til å skype hele natten. Maaaaange skypesamtaler senere så skjønte jeg at jeg virkelig likte henne, en natt, iløpet av en av våre skypesamtaler så sa hun; ingen liker meg. Og jeg spøy ut alt jeg likte med henne og fikk bare; ehhhhh.... jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg er ikke sånn interessert - tilbake. Jeg ble lei meg med en gang og prøvde å unngå henne ifrykt for å bevitne at hun ble sammen med noen andre. MEn skjønte ganske fort at dette ikke var en person jeg kunne gå foruten. Jeg ble friendzonet så hardt akkurat der at det var vilt. Hun spleiset meg nesten med venninnen hennes -_-. Tror det gikk et år, jeg hadde vært med henne og behandlet henne som en venn. JEg hadde bare vært meg selv, jeg hadde også vært der for henne da hun var livredd for å starte på vgs. En natt fikk jeg beskjed om å komme ned til en venninne av henne. Jeg tuta avgårde på mopeden. Hun hadde ingen intensjoner; jeg, hun og hennes to venninner satt i sofaen og pratet. Plutselig gikk verten og venninnen opp og vi satt der alene klokka 3 om natten. Hun begynte å snakke om at hun ikke ville ødelegge vennskapet osv, og plutselig kysset hun meg.. Så siden det har det vært som det har vært.. Kan bare si at du må være deg selv, venter du på at det skal skje noe så kan det gå uendelig.. Jeg var ekstremt sjalu osv når vi var ute med andre, når vi ikke var sammen. Så det året var alt annet enn lett!

Blir sykt glad når jeg leser sånn her! Det er viktig å stå i :)

Lenke til kommentar

Rett være rett brøt du deg ikke ut av noe, du ble sluppet fri av din fangevokter. De som er fanget burde være mer aktive enn å bare håpe på sympati fra sin fangevokter.

Lenke til kommentar

bare gi opp. han vil ikke ha deg

Har du pult han? Hvis du har det og han fremdeles sier det gi opp. Hvis ikke du vet du har et kort i ermet.

Lenke til kommentar

Nei, vi har heldigvis ikke pult! Men han vil jo fortsatt treffe meg når det passer osv. Er det bra? :)

Ja det er bra. Når han sier "ikke noe seriøst" kan det henne han vil ha en pulevenn noe som kan enten knuse deg eller hjelpe deg å manipulere han til å ha følelser for han, hvis han originalt ikke har følelser for deg men vil pule deg tror jeg faktisk det er den mest effektive måten å dyrke følelser i han.

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Ja det er bra. Når han sier "ikke noe seriøst" kan det henne han vil ha en pulevenn noe som kan enten knuse deg eller hjelpe deg å manipulere han til å ha følelser for han, hvis han originalt ikke har følelser for deg men vil pule deg tror jeg faktisk det er den mest effektive måten å dyrke følelser i han.

Jeg tror litt av grunnen til at han sa det da jeg spurte, var fordi han bare noen dager senere skulle reise tilbake til der han studerer.. at han ikke vil innlede noe seriøst akkurat nå. kan jo hende han ikke ser på meg som noe bra heller, ikke vet jeg - men skal vente på han litt til. Skal ikke gi opp helt enda :)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Jeg gjør aldri sånt mot andre, men har blitt gjort det mot noen ganger tidligere i livet. Har aldri kommet noe bra ut av det for min del hvertfall.

Om han sa dette for en stund siden og dere har hatt en utvikling i ettertid hadde jeg spurt igjen. Sier han fortsatt nei og er unnvikende får du jo vurdere selv hva du vil utsette deg for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...