Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei. Jeg skal kjøpe kreatin monohydrat, men jeg lurer på hvilken av denne og denne som er av best kvalitet. Hvordan er smaken? Er D-ribose noe å anbefale eller er det bare vås? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Begge funker like bra, men hadde godt for den billigste. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Da endte jeg opp med å kjøpe 3kg fra GG. 2kg big buy + 2x 500g De hadde 3kg big buy kampanje på PF. Billigere totalsum. Men fant en rabattkode på 100kr på nettet og beløpet ble da 462kr på GG. Inkludert frakt. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Hæ? Har du kjøpt 3kg kreatin? Det virker veeeeeeldig overflødig. Du bruker ca 5g om dagen ved vanlig bruk. D-ribose har funka fint for min del. Fikk bedre effekt av kreatinen. Men det lukter våt hest. Og du burde være glad i å svelge piller. Et par håndfuller om dagen. Endret 13. januar 2015 av Aleks855 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Kommer nok ikke til å bruke alt selv. Deler sikkert noe med broren min. Varer nok nærmere 2 år hvis jeg bruker alt selv (nevnte dette på en annen del av forumet) men holder det så lenge så ser jeg ikke problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå