Turbo300 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Leste en plass at skole skipet gann sine inntakskrav var første termin. (noen som kan bekrefte dette?) Jeg fikk 4,1 i snitt første halvåret i 10 klasse. Så jeg lurer på om jeg kommer til og komme inn. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Inntaksgrunnlag: 1. Orden 2. Fravær 3. Karakterer 4. Geografi (hvor du kommer fra) 5. Kjønn Virker som om de kvoterer, så vil ikke kun være karakterene dine som danner grunnlaget. Søk og se. :-) Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Inntaksgrunnlag: 1. Orden 2. Fravær 3. Karakterer 4. Geografi (hvor du kommer fra) 5. Kjønn Virker som om de kvoterer, så vil ikke kun være karakterene dine som danner grunnlaget. Søk og se. :-) har ikke noe fravær eller anmerkninger så, ja får se Endret 12. januar 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Snittet ligger vel på rundt 4 tror jeg... men vet ikke om du søker med julekarakterer eller sommerkarakterer.Kjenner mange som går der. Du kommer til å få det kjempekjekt om du kommer inn Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Snittet ligger vel på rundt 4 tror jeg... men vet ikke om du søker med julekarakterer eller sommerkarakterer. Kjenner mange som går der. Du kommer til å få det kjempekjekt om du kommer inn Ja, men betyr dette att det er julekarakteren jeg søker med??? Fra søkeskjema til gann Endret 13. januar 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Turbo300 Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Snittet ligger vel på rundt 4 tror jeg... men vet ikke om du søker med julekarakterer eller sommerkarakterer. Kjenner mange som går der. Du kommer til å få det kjempekjekt om du kommer inn Ja, men betyr dette att det er sommerkarakteren jeg søker med??? Fra søkeskjema til gann Endret 13. januar 2015 av Turbo300 Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Snittet ligger vel på rundt 4 tror jeg... men vet ikke om du søker med julekarakterer eller sommerkarakterer. Kjenner mange som går der. Du kommer til å få det kjempekjekt om du kommer inn Ja, men betyr dette att det er julekarakteren jeg søker med??? Fra søkeskjema til gann Hvis det står i skjemaet, så ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå