OHJohansen Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Kan bli din i 2016.Viste frem rålekker LG-klokke Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Dette er jo strålende nyheter. Klokka er lekker den, men det som er mer interessant er at en stor bilprodusent viser verden at de vil satse på Android. 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Dette er jo strålende nyheter. Klokka er lekker den, men det som er mer interessant er at en stor bilprodusent viser verden at de vil satse på Android. Klokka kjører WebOS. Ikke Android wear. 2 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg hadde egnetlig tenkt å skrive "noe annet enn Apple", men innså at da ville jeg nok raskt blitt arrestert av forumpolitiet. 2 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 13. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2015 Den i sola? Enda en dings som må lades og holdes orden på, bare fordi man slipper å grave i lomma. Jeg tror jeg klarer meg med den dingsen jeg allerede må ha med meg. Telefonen! Til dedikerte aktiviteter som løping etc. så gjelder vel annet utstyr. Skal aldri si aldri, men jeg er sterk tilhenger av "less is more". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg