rolfmm Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 CWMDAUDDWR Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Ja Wales har mye fint, bølgende landskap. Elven her ser nesten ut som en vei. Fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fint og grønt der elva lager dybde i bildet. Som Ragnar nevner tok det et sekund før jeg så det var ei elv og ikke en vei. Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Hei Ragnar og Rune! Takk for hyggelig feedback Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei, Rolf Magne. Wales står høyt på lista over ønskede reisemål, og bildet ditt gjør lengselen sterkere ! Komposisjonen er meget bra, og den bidrar til å skape fin dybde i bildet. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Albert!Joda, Wales er absolutt värt et besök - men husk regnklär.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei! Hadde vært artig og hørt uttalen på stedsnavnet! . Personlig tror jeg jeg hadde kuttet et bitte lite snik på høyre side, fått vekk den lille busken som er akkurat i kanten der. Pirk, pirk.. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hei Helene! Takk for hyggelig feedback, jeg så ikke kommentaren din för nå Celtisk uttale er nok for viderkommne...... Pirkete skal man väre! Endret 15. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Kompen står som en påla som han sa den gamle turnkommentator Pål Clasen. Veien fint plassert så den skaper god spenning i bildet. Muligens 5 mm. kutt i høyresiden for å kvitte deg med en pitteliten mørk grønn i kanten nesten oppe i hjørnet. God dybdeskarphet i fint lys henter farger og mange små detaljer. Hadde bildet vært mitt ville jeg nok klonet igjen nede i høyre hjørnet slik at det jevne graset hadde gått helt ut. Men jeg vet jo også at ikke alle vil klone i øst og vest, men heller beholde det slik det var fra kamera. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Hej Roar og takk for konstruktiv feedback Om jeg kutter 5mm av höyresida kommer buskene ved huset for närme biledkanten syns jeg, så jeg klonet vekk den grönne buska som både Helene og du påpeka. Jeg klonet også vekk gröftekanten nede i höyre hjörnet. Så tok jeg en tur runde biledkanten og rödda vekk de som kom i veien. Det ble betydelig bedre. Man bör nok studere bildet bedre för man skal väre fornöyd med det.... Endret 15. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg