Spillredaksjonen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Vi svarer på de mest stilte spørsmålene.Alt du bør vite om ligaene på Gamer.no 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) joa, mer esport ftw. Endret 12. januar 2015 av Puro 2 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 joa, mer esport ftw. http://www.gamer.no/turneringer/gamer-no-dota-2-series-varen-2015/1744/ Spre ordet Puro! Vi tenker å kjøre en testsesong med DOTA 2 seriespill for å se an interessen. 1 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Trist jeg så detta så seint, ettersom at jeg LETT kunne ha joina csgo delen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Er det fortsatt mulig å melde seg inn i de lavere divisjonene i CS:GO, eller er alt for sent? Evt når er neste mulighet? Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Er det fortsatt mulig å melde seg inn i de lavere divisjonene i CS:GO, eller er alt for sent? Evt når er neste mulighet? Hei, Det er dessverre for sent for denne sesongen, men det vil komme en ny mulighet i sommer når påmeldingen til høstsesongen åpner. Vi vil annonsere datoer og tider i god tid i forveien. Lenke til kommentar
BlackouT Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Hei. er leder for et lag, og vi har tenkt og melde oss på gamer.no spillvert open turneringen. men får ikke meldt oss på, vi er 5 spillere på laget, men når jeg skal melde oss på står det at laget mangler 5 spillere. skjønner ikke hvorfor. plz help screenshots : http://gyazo.com/c2a...5fa79dd617fb388 http://i.imgur.com/J8fFibj.png Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Skjermbildet ditt viser at du har null spillere på Counter-Strike-laget. Det er problemet. Du har fem spillere i klubben, men ingen i laget som skal spille Counter-Strike. Lenke til kommentar
Martin Nord-Varhaug Aanestad Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Hvor melder mann inn resultatet? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Det er forklart med tekst og skjermbilde i artikkelen. Lenke til kommentar
AX MuKi Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Hei Jeg har 5 spillere i klubben, men jeg kan ikke legg dem til. sånn at eg ikke får meldt oss på telenorligaen.!? HELP PLZ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Du må ha fem spillere på laget ditt, ikke bare i klubben. Man kan ha flere lag i en klubb. Dette er forklart i artikkelen :-) Lenke til kommentar
A.Nils1 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Brukerern har ikke CSGO registrert som spill, jeg kan derfor ikke bli med i turnering, hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Getgoodscrub Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Hei. Jeg lurte på om det bare er mulig å melde seg på i den nederste divisjonen. Altså, om jeg teoretisk hadde hatt et team med 5 challanger ranked spillere, måtte vi ha spilt i 4 divisjon eller er det mulig å prøve å starte litt høyere oppe? Playoffs for 3 eller 2. div liksom. Takk Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det er uvisst om det blir flere kvalifiseringsturneringer i Telenorligaen, eller om nye lag plasseres nederst. Det kommer informasjon om neste sesong så snart denne sesongen er avsluttet og evaluert. 1 Lenke til kommentar
Bravo___ Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Det er uvisst om det blir flere kvalifiseringsturneringer i Telenorligaen, eller om nye lag plasseres nederst. Det kommer informasjon om neste sesong så snart denne sesongen er avsluttet og evaluert. Hva kom dere fram til? Lurer også på hva reglene for innbyttere er. Kan de legges til som man føler for det ila sesongen eller må de være spikra innen sesongstart? Lenke til kommentar
DogSledder Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Lurer også på hva reglene for innbyttere er. Kan de legges til som man føler for det ila sesongen eller må de være spikra innen sesongstart? Innbyttere kan legges til, men de må være lagt til en viss tid før de kan brukes i kamp 1 Lenke til kommentar
slaaen- Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei. Blir det noen kvalifiseringsturnering for cs:go før ligaen starter? Lenke til kommentar
SjefLM Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Er det slik at vinnerne av. 5, 4, 3, 2 og 1 Div skal møte hverandre i den såkalte "finalen". Eller vil det være en finale i hver divisjon? Og at de som kommer best ut vil gå opp i divisjon ved neste konkurranse? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hei. Blir det noen kvalifiseringsturnering for cs:go før ligaen starter? Nei, det blir ingen kvalifiseringsturnering denne sesongen. Er det slik at vinnerne av. 5, 4, 3, 2 og 1 Div skal møte hverandre i den såkalte "finalen". Eller vil det være en finale i hver divisjon? Og at de som kommer best ut vil gå opp i divisjon ved neste konkurranse? Det er de fire beste lagene i 1. divisjon som går videre til sluttspill for å kjempe om premiene. De beste i de øvrige divisjonene og avdelingene premieres med opprykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå