Nicklas Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei Jeg har et stort problem med lyden til pc'en min.... Problemet er at jeg skulle oppdatere driveren til lydkortet mitt , og da stod det at jeg ikke hadde en eller annen fil som var nødvendig for å oppdatere, neivel da tenkte jeg og avbrøt oppdateringen.... neste dag jeg skulle inn på pc'en la jeg merke til at volum kontroll logon i verktøys linja var borte, og da jeg skulle høre på en sang funka heller ikke lyden. Så spørsmålet mitt er: hvordan får jeg rettet opp i dette og hvorfor ble volumkontrollen borte ? ps. det står at driveren fungerer som den skal. Håper på seriøse svar snarest ! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 er ikke sikker... men kan du ikke innstalere de driverene du brukte før. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 jeg prøvde å laste ned drivern fra windows cd'n som fulgte med pc'en men det går jo ikke fordi det står at driveren allerede er installert. men det er den jo ikke, eller kansje da fordi det er sikkert bare volumkontroll som er ute av funksjon, men jeg vet ikke hvordan man retter på dette ... vet du/dere ? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 avinstaller lydkortet...så søker du etter hardware endringer..... (avinstaller drivere hvis du har noen til kortet installert nå). etter at kortet er funnet ..så instalerer du driverne igjen...burde funke det Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 ok men hvor skal jeg finne drivern ? jeg vet ikke hvordan man søker manuelt på windows cd'en Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 en ting til ... finner den driveren selvom lydkortet er i hovedkortet ? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 windows cd'en ? har du inntrigrert lydkort på hk ligger den på driverplata som fulgte med hk ditt. finner du ikke det på plata,høyreklikke på plata og se utforske® for og se på lyddrivere.. hvilket hk bruker du..! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 tror alt av drivere osv ligger på windows cd'en siden det var den eneste cd'en som fulgte med... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hvis du kjører XP, så finner sannsynligvis XP driverne selv..trenger ike CD'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå