Gå til innhold

TV til Spill/Film - budsjett 10k

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter en ny TV, da jeg anskaffet meg en PS4 her om dagen, men ikke er helt fornøyd med bildekvaliteten når den brukes på 1440p monitoren min pga. Oppskalering.

Budsjettet ligger på rundt 10k (kan gå litt over), bildekvalitet er i hovedfokus, mens jeg ikke bryr meg nevnverdig mye om lydkvalitet, da det i hovedsak skal brukes headsett uansett. Er ikke så nøyen på størrelsen heller, men vil helst ha noe med "litt" størrelse, altså 40"+.

Har sett litt på 4k TV'er og slikt, men vet ikke hvordan bildet blir når det gjelder spilling? Er jo som sagt ikke helt fornøyd med bildekvaliteten på 1440p monitoren, men er vel i hovedsak pga. Interpolering at det blir slik? Er det andre boller med 4K, eller vil bildet også her bli litt uklart som på 1440p?

Setter pris på alt av forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin pris :) Men er det kjøp nå -betal neste år på nettbutikken til Elkjøp også? Såg jeg hade fått en mail med en del tilbud og det ble nevnt der.

Tror uansett ikke jeg kan gå feil med den TV`en der.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ok, er kanskje rett i butikk man kan bruke Cresco kortet sitt og få 12 mnd. rentefri utsettelse da :) Gjorde det på 65" i stua, ganske greit i grunn og null stress uten ekstra kostnader.

Har flyttet inn i hus nå for noen mnd siden. så det å legge 8k flatt på bordet for en "spille TV" er vel ikke det mest fornuftige :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...