johome Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er litt bekymret for Windows Defender , etter å ha gått gjennom siste test til AV-Comparatives. Den har en Protection Rate på bare 83.5 % , mens de beste klarer mellom 98 - 99.8 % Lurer rett og slett på om jeg i tillegg til Windows Defender kommer til å installere et annet antivirusprogram. Ja jeg vet at det ikke er helt å anbefale å ha 2 slike programmer samtidig , men Microsoft har faktisk selv antydet ( etter elendige testresultater ) at det kan være lurt. Vurderer å installere gratisversjonen til Avira , da det programmet alltid har scoret høyt. Lenke til kommentar
Jonny m Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Du kan jo evt. avinstallere Windows sitt eget virusprogram, for og så installere et annet. Selv vil jeg anbefale malwarebytes eller avast, fordelen med disse er er at du kan ha dem installert på pcn samtidig, uten at det vil oppstå noen form for krasj. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Hvis du har DnB så tilbyr de full versjon av McAfee gratis Endret 7. februar 2015 av Triple K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå