Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 I sentrum av en rose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Bare rett og slett et mykt godt bilde:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Første som slo meg var "pink rose" men på engelsk kan det lett bli forstått som noe annet enn rose fra den botaniske verden. Her sitter lys, skarphet, farger og detaljer som de skal og jeg tenker bildet satt i en nisje med ramme rundt for å se inn mot rosa inne i "tunellen". Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Så sart og rent i sin utførelse - og ikke minst behagelig for øyet Ragnar. Vel utført! mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Pentaxen, Thorild,Jan og Bekir. Er virkelig glad for kommentarene. Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Første som slo meg var "pink rose" men på engelsk kan det lett bli forstått som noe annet enn rose fra den botaniske verden. Her sitter lys, skarphet, farger og detaljer som de skal og jeg tenker bildet satt i en nisje med ramme rundt for å se inn mot rosa inne i "tunellen". Roar Ja, en ramme kan nok passe her. Dette må se nærmere på. Ragnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Flott pastell, og som kan høre hjemme i mange kategorier. -bjarte. Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fine duse farger, dekorativ, denne likte jeg. Eivind Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Olav Bjarte, Eivind; Rolf Magne. Er superglad for fine kommentarer ! Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Romantisk og vakkert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Romantisk og vakkert! Hilsen Tove Hjertelig takk Tove ! Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fantastisk deilig bilde! Alt sitter som ei kule her! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Fantastisk deilig bilde! Alt sitter som ei kule her! Hjertelig takk for kommentaren. Ser ut til at mange liker dette bidraget, kommer nok til å sove godt i natt ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Ragnar. Aldeles praktfullt bilde av en rose, der lys og farger bidrar til å framheve, den milde, myke strukturen i kronbladene, - helt perfekt ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Ragnar. Aldeles praktfullt bilde av en rose, der lys og farger bidrar til å framheve, den milde, myke strukturen i kronbladene, - helt perfekt ! Vennlig hilsen Albert. Flott at du ville kommentere bidraget mitt Albert, setter stor pris på det. Ragnar Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har vendt tilbake til dette bildet flere ganger. Først og fremst flott bilde. Kanskje skal det være som det er, men jeg hadde hatt lyst til å ta ca. 1 cm av bildet på høyres side og lage en ramme rundt. Da tror jeg det fortjener en plass på veggen. mvh aagesp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har vendt tilbake til dette bildet flere ganger. Først og fremst flott bilde. Kanskje skal det være som det er, men jeg hadde hatt lyst til å ta ca. 1 cm av bildet på høyres side og lage en ramme rundt. Da tror jeg det fortjener en plass på veggen. mvh aagesp Hjertelig takk for kommentaren aagesp ! Jo, en pen ramme rundt bildet vil være riktig tror jeg også. Når det gjeldet kuttet på høyre side er ikke så sikker. Her er det (pga bra optikk) ørsmå fargenyanser som jeg gjerne vil ha med. Men svært hyggelig at du har studert bidraget mitt nøye. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg