Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Gul og blå ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Se der fik deg yankeysveisen fint presentert. Fin presentasjon av en artig småtass som det er fint å ha på foringa. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Bildekritikken er "belemret" med flere meget gode fuglefotografer, og du er en av disse. Av de utallige bilder av blåmeis har du jammen funnet en ny positur, med yankeysveis som Roar fremfører. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Flott foto av denne lille 'svensken' som aldri sitter i ro Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Vakkert!! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Godt bilde med skarpheten på riktig plass. godt fotografert Likte denne. Eivind Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Nydelig bilde av Blåmeisen Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Flott bilde av blåmeisen Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Bildekritikken er "belemret" med flere meget gode fuglefotografer, og du er en av disse. Av de utallige bilder av blåmeis har du jammen funnet en ny positur, med yankeysveis som Roar fremfører. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg har kanskje vært heldig å få til noen fuglebilder, men når det gjelder dyktige fuglefotografer her inne på Bildekritikken, så ligger nok jeg bedrøvelig langt bak i den køen. Men jeg lærer litt hver dag, takket være konstruktiv kritikk fra dyktige folk som deler raust sin kunnskap. Det blir mye spurv, blåmeis og rødstruper, kanskje til det kjedsommelige for mange. Men jeg synes det er kjempemoro å studere disse små travle, og "jakter" på dem så fort jeg har anledning. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Flott foto av denne lille 'svensken' som aldri sitter i ro Tusen takk for det Torhild. Ja, man må være kjapp i "avtrykkeren", når disse piler i veg. Det blir mange tomme greiner på brikka skal jeg si deg Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Vakkert!! Hilsen Bekir. Tusen takk snille Bekir Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Godt bilde med skarpheten på riktig plass. godt fotografert Likte denne. Eivind Tusen takk Eivind, for hyggelig tilbakemelding. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Nydelig bilde av Blåmeisen Tusen takk Jan Erik, for hyggelig tilbakemelding Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Flott bilde av blåmeisen Hei Rolf Magne, og tusen takk for det. Blåmeisen er lynrask, og streifer nesten bare greinene. Denne gangen var jeg raskere Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Se der fik deg yankeysveisen fint presentert. Fin presentasjon av en artig småtass som det er fint å ha på foringa. Roar Tusen takk for det Roar. Du har vel besøk på "snurringboksen" på verandaen din du også kan jeg tenke meg, og den er nok like sveisen der vil jeg tro Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg