Tidsfordriv Skrevet 12. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2015 Hei! Jeg trenger sårt et nytt headset til pc'en min. Jeg har lyst på et trådløst headset og det vil primært bli brukt til spill. Multicom har et tilbud nå i januar: http://www.multicom.no/SteelSeries-Spectrum-7xB-Wireless-Headset-XBOX-360/cat-p/c/p3879158 Jeg vurderer å slå til på dette tilbudet, da det for meg virker som et godt trådløst-headset til en veldig billig penge. Jeg er klar over at mic'en ikke vil fungere på data, men jeg har ekstra mic så det er ikke et problem. Er det noen som har har noen tips til tilsvarende headset som er mer tilpasset pc, men til omtrent samme prisen, eller er dette det beste alternativet? Takk for alt av svar! Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Om du er åpen for å ha et headsett med kabel, så anbefaler jeg Beyerdynamic dt770. Ingen trådløse eller kabel headsett til 1500kr slår denne i lyd, og da mener jeg alle former for lyd. Dt770 kjører over alle andre headsett i 1500kr prisklassen, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å prøve ett, da du virkelig går glipp av noe med å velge det bort til fordel for trådløst. Man skal faktisk opp noen tusenlapper for å slå dt770 i lyd, da du får så sykt mye for pengene i den! Husk også at det hender at mange opplever elektromagnetisk støy ved bruk av trådløse headsett Endret 16. januar 2015 av Enlightened Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå