Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hender i arbeid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hårreisende, rett og slett! Hvordan kunne du finne på og ta bilde av noe så hverdagslig, og atpåtil i s/hv! Kreativ god ide som er veldig godt gjennomført, som vanlig fra deg:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hårreisende, rett og slett! Hvordan kunne du finne på og ta bilde av noe så hverdagslig, og atpåtil i s/hv! Kreativ god ide som er veldig godt gjennomført, som vanlig fra deg:-) Som du ser fra profilbildet, så er det ikke min skalp Takker for god tilbakemelding Pentaxen. Det som er litt artig, er at mange "kjedlige" fargebilder kan ha godt av å bli forsøkt i sort/hvitt. Det skjer noe når bildet blir strippet for farger og står nakent igjen i sort/hvitt - ofte forsterkes det formidlende elementet slik jeg ser det. mvh Jan Endret 12. januar 2015 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Et annerledes og interessant foto Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei Jan Selv fotograferer jeg nesten utelukkende i farger, og beundrer dere som behersker svart/hvit kategorien så godt. Ingen tvil om at s/v må være det riktige her. Elegant å se hårstråene som hvirvler i luften. Et flott bilde dette her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Dette ble skikkelig bra! Spesielt artig at vi ser hårene fyker i lufta! Her går det unna liksom! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Hei Jan Selv fotograferer jeg nesten utelukkende i farger, og beundrer dere som behersker svart/hvit kategorien så godt. Ingen tvil om at s/v må være det riktige her. Elegant å se hårstråene som hvirvler i luften. Et flott bilde dette her. Vennlig hilsen Ragnar Takk for god tilbakemelding Ragnar. Behersker er vel å ta litt hardt i , men skal innrømme at jeg har hatt litt fokus på å lære meg opp en del på sort/hvitt. Det er litt artig i og med at man bør tenke i sort/hvitt allerede i det bildet tas - uttrykket, skygger, kontraster og ikke minst komposisjon. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Et annerledes og interessant foto Takker så mye Torhild. Ganske hverdagslig dette, men kjekt at noen liker det. Var litt spent på mottakelsen mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Dette ble skikkelig bra! Spesielt artig at vi ser hårene fyker i lufta! Her går det unna liksom! He, he - frisøren ble nok litt stresset - for jeg måtte ta noen skudd før det sprutet med nok hår. Takker for god tilbakemelding Helene. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg