Gå til innhold

Hender i arbeid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Hårreisende, rett og slett! Hvordan kunne du finne på og ta bilde av noe så hverdagslig, og atpåtil i s/hv!

Kreativ god ide som er veldig godt gjennomført, som vanlig fra deg:-)

Lenke til kommentar

Hårreisende, rett og slett! Hvordan kunne du finne på og ta bilde av noe så hverdagslig, og atpåtil i s/hv!

Kreativ god ide som er veldig godt gjennomført, som vanlig fra deg:-)

Som du ser fra profilbildet, så er det ikke min skalp :) Takker for god tilbakemelding Pentaxen. Det som er litt artig, er at mange "kjedlige" fargebilder kan ha godt av å bli forsøkt i sort/hvitt. Det skjer noe når bildet blir strippet for farger og står nakent igjen i sort/hvitt - ofte forsterkes det formidlende elementet slik jeg ser det.

mvh

Jan

Endret av Jan Høydal
Lenke til kommentar

Hei Jan

Selv fotograferer jeg nesten utelukkende i farger, og beundrer dere som behersker svart/hvit kategorien så godt. Ingen tvil om at s/v må være det riktige her. Elegant å se hårstråene som hvirvler i luften.

Et flott bilde dette her.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk for god tilbakemelding Ragnar.

Behersker er vel å ta litt hardt i :) , men skal innrømme at jeg har hatt litt fokus på å lære meg opp en del på sort/hvitt. Det er litt artig i og med at man bør tenke i sort/hvitt allerede i det bildet tas - uttrykket, skygger, kontraster og ikke minst komposisjon.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...