fjarle Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 NSM: – Hvis du ikke åpner denne typen e-post vil du leve i et vakuum.Nettfisking kan være mye mer enn «arv fra rike slektninger» Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg er glad for at Norge er et lite land med et relativt sjeldent språk... Endret 12. januar 2015 av Frobe Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg ble småflau av ordet "nettfisking". 2 Lenke til kommentar
leXX- Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Nå skjønner jeg faktisk ingenting: NSM: ? Hvis du ikke åpner denne typen e-post vil du leve i et vakuum. Betyr det at NSM anbefaler at vi åpner phishing-epost allikevel? Såvidt jeg har forstått det er det å leve i vakuum å være innesluttet, apatisk, ikke deltagende i samfunnet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvis du ikke åpner meldinger som: "Hei nå er det ny sesong, her er kjøreplanen for neste kvartal på fotballtreninga. Og ungene dine går faktisk på den fotballen. " Så blir du levende i et vakuum. Hvis det faktisk er en falsk epost skal du selvsagt ikke åpne den. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hold pekern over linken i mailen dere har bildet.. Hvis samme URL dukker opp men likevel går til malusjus side = well played, hvis malisjus URL dukker opp = leiph. Endret 12. januar 2015 av Kakeshoma Lenke til kommentar
leXX- Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvis du ikke åpner meldinger som: "Hei nå er det ny sesong, her er kjøreplanen for neste kvartal på fotballtreninga. Og ungene dine går faktisk på den fotballen. " Så blir du levende i et vakuum. Hvis det faktisk er en falsk epost skal du selvsagt ikke åpne den. Tok den etter å ikke bare ha skumlest artikkelen. Det var overskriften med nevnte underoverskrift som fikk meg til å måpe et øyeblikk.. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er glad for at Norge er et lite land med et relativt sjelden språk... ...som ikke engang innbyggerne klarer å skrive riktig 3 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er glad for at Norge er et lite land med et relativt sjelden språk... ...som ikke engang innbyggerne klarer å skrive riktig Med nettbrett og mobil er det relativt lett å bomme på tastene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Tok den etter å ikke bare ha skumlest artikkelen.Bare ikke les eposter på den måten så går det bra. Endret 12. januar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Nettfisking, også kalt garn. Flaut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg