Flame10 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg lurte på noe. Jeg har sett at man ikke kan sende meldinger til noen på fb av og til, og jeg lurte på går det ann å gjøre sånn at bare venner kan sende deg meldinger, fordi under personvern er det bare streng filtering som funker. Mange jenter som blir trakassert på fb ? Jevla kjipt at man ikke kan gjøre noe med det. Bare å blokkere personer hver dag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det nærmeste du kommer er filtrering, som du nevner. Ting som at hvem som helst kan sende deg meldinger må man ganske enkelt finne seg i hvis man ønsker å bruke Facebook. Lenke til kommentar
Flame10 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Det nærmeste du kommer er filtrering, som du nevner. Ting som at hvem som helst kan sende deg meldinger må man ganske enkelt finne seg i hvis man ønsker å bruke Facebook. det er kjipt, Facebook tilatter trakassering ... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 det er kjipt, Facebook tilatter trakassering ... Nei, det gjør de ikke. Facebooks standarder sier blant annet (mine uthevinger): Facebook har null toleranse for mobbing og trakassering. Vi tillater at brukerne våre uttaler seg fritt om saker og personer som er av offentlig interesse, men vi iverksetter tiltak i forbindelse med alle rapporter om støtende atferd som er rettet mot privatpersoner. Vi anser også det å sende gjentatte, uønskede venneforespørsler eller meldinger til andre brukere, som en form for trakassering. Rapporter trakassering så blir det tatt hånd om. Problemet er dessuten ikke Facebook, men brukere som ikke respekterer hverandre. Lenke til kommentar
Flame10 Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 Brukere, du får det til høre ut som om det var er spill. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Brukere, du får det til høre ut som om det var er spill. Du bruker en tjeneste, ergo er du en bruker...! 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 meldinger fra ikke-venner kommer vel i "Annet" mappa, er jo bare å aldri lese meldingene som kommer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå