Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ikke gi slipp på meg, selv om det bare er sex...

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg si til han at jeg vil, men at jeg er redd for å bli såret? Anonymous poster hash: 9f95d...735

Si det rett ut, det enkle er ofte det beste.

Som sagt avtal ett møte med han, se hvordan han oppfører seg (om han virker interessert, virker rusa etc..)

kan bare ved og se på hvordan folk prater, oppfører seg, for og forsrå hva slags menneske det er.

føler du at noe ikke stemmer, dra derifra med engang.

Jeg har jo selv vært til han mens jeg har vært på noe, men det er lenge siden nå. Kanskje jeg skal prøve å kontakte han igjen, og avtale et lite møte. Bare synd at han aldri vil møte meg edru! Jeg kjørte forbi leiligheten hans idag å han er hjemme, så om han hadde vært interessert så hadde han nok tatt kontakt..

Anonymous poster hash: 9f95d...735

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor avtale ett møte når du allerede vet svaret?

Fordi han fortsetter stadig vekk å ta kontakt med meg, og hvorfor gjør han det i hele 1 år om han ikke liker meg. I helgen ble han oppriktig lei seg fordi jeg ikke ville ha besøk av han.

Jeg tror han prøver å ta kontakt med meg igjen, men sliter litt med å ordlegge seg. Selv synes han at jeg er frekk og kald mot han, og at han vil at vi skal kunne legge bak oss det som har skjedd. Bare synd han sier dette når han er full... Eller ønsketenker jeg?

Lenke til kommentar

Fordi han fortsetter stadig vekk å ta kontakt med meg, og hvorfor gjør han det i hele 1 år om han ikke liker meg. I helgen ble han oppriktig lei seg fordi jeg ikke ville ha besøk av han. Jeg tror han prøver å ta kontakt med meg igjen, men sliter litt med å ordlegge seg. Selv synes han at jeg er frekk og kald mot han, og at han vil at vi skal kunne legge bak oss det som har skjedd. Bare synd han sier dette når han er full... Eller ønsketenker jeg? Anonymous poster hash: 9f95d...735
Han liker deg ikke, ellers hadde han møtt deg edru.

Drit i hele fyren, høres ut som en dust..

Lenke til kommentar

Fordi han fortsetter stadig vekk å ta kontakt med meg, og hvorfor gjør han det i hele 1 år om han ikke liker meg. I helgen ble han oppriktig lei seg fordi jeg ikke ville ha besøk av han. Jeg tror han prøver å ta kontakt med meg igjen, men sliter litt med å ordlegge seg. Selv synes han at jeg er frekk og kald mot han, og at han vil at vi skal kunne legge bak oss det som har skjedd. Bare synd han sier dette når han er full... Eller ønsketenker jeg? Anonymous poster hash: 9f95d...735
Han liker deg ikke, ellers hadde han møtt deg edru.

Drit i hele fyren, høres ut som en dust..

Ja, det er kanskje fakta. Bare synd at jeg fortsatt lever i håpet!

Lenke til kommentar

Hvis du vil vite akkurat hvor landet ligger, så si til han at dere kan møtes et sted på dagen(kafe, restaurant etc) og at han skal være helt edru. Da kan du prate med han om alt dette og få noen svar. Vil han ikke møte deg, så er det bare å kutte kontakten og gå videre.

PS: Han virker som en skikkelig dust.

Lenke til kommentar

Hvis du vil vite akkurat hvor landet ligger, så si til han at dere kan møtes et sted på dagen(kafe, restaurant etc) og at han skal være helt edru. Da kan du prate med han om alt dette og få noen svar. Vil han ikke møte deg, så er det bare å kutte kontakten og gå videre.

Hei, og tusen takk for svar.

Ja, han er kanskje ikke den beste mannen men han har fått meg hektet. Han ble dumpet av damen for 2 år siden, og etter det har han blitt en iskald mann. Det er akkurat som om han ikke har noen følelser eller empati for slikt han holder på, og han klarer bare å kommunisere med meg når han er full!

Så jeg vet ikke helt. Jeg kan jo alltids prøve å invitere han ut...

Lenke til kommentar

Ja, han er kanskje ikke den beste mannen men han har fått meg hektet. Han ble dumpet av damen for 2 år siden, og etter det har han blitt en iskald mann. Det er akkurat som om han ikke har noen følelser eller empati for slikt han holder på, og han klarer bare å kommunisere med meg når han er full!

hvordan går det med dere? vil han ut med deg edru?

Anonymous poster hash: 98a1e...b84

Lenke til kommentar

DU må også gjøre det klinkende klart for han at han skal være edru. Møter han opp høy, full etc, så er det bare å dra derfra med en gang. Da har han 0 respekt for deg og da er det ikke verdt din tid.

Lenke til kommentar

Hei TS, jeg er nysgjerrig på hva DU vil ha ut av livet? Og om du tror at denne "drømmemannen" vil passe inn i det livet du ønsker deg? Jeg syns du bør planlegge for det livet du ønsker deg, ikke det livet du tror du er dømt til.

For meg høres det ut som at dere begge sliter med en form for rus avhengighet. Er det en ting du ønsker i livet ditt for alltid? På rus-behandlings institusjoner vil de alltid advare mot å innlede forhold med andre med rus-historie. Det er rett og slett fordi forskning viser at det er nesten 100% sjanse for at begge ramler utpå igjen dersom den ene gjør det først. Altså om dere begge er nøkterne hver for dere, og det er 50% sjanse for å holde seg straight. Så vil sjansen for å klare å holde seg straight i et forhold være nede i 25%. Sagt på en annen måte litt nærmere din spesifikke situasjon: Om dere begge er nøkterne og innleder et forhold der sjansen for at han ramler utpå igjen alene er 50%, mens for din del er sjansen 10%. Med å være sammen med han vil du da ha økt dine egne sjanser for å ramle utpå igjen fra 10% til 55%! Det er ingen som klarer å motstå fristelsene dag ut og dag inn når problemet ligger rett under nesen. Avstand er en nødvendig del for å holde seg straight.

Du sier du har fått følelser for han etter mye sex og overnattinger, men er det kanskje bare rett og slett gode følelser i forhold til en litt vond verden? Er det kjærlighet, eller føles det bare godt?

Jeg må si som de fleste andre her; at denne fyren virker ikke som en god ting å ha i livet ditt, ihvertfall ikke basert på det du forteller. Om han har sagt at det bare er sex for han, så er det beste du kan håpe på at han har et ambivalent forhold til deg.

Som jeg sa først: Du bør se fremover og forestille deg det livet du ønsker deg. Og om du ikke klarer å forestille deg at det kan oppnås sammen med denne fyren. Ja da bør du velge han bort, uansett hvordan du selv føler for han. Og ihvertfall drit i hva han føler eller mer sannsynlig ikke føler for deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...