Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ikke gi slipp på meg, selv om det bare er sex...

Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig forelsket i en mann jeg møtte gjennom sukker for 1 år siden. Vi hadde sex første kvelden, og siden har mye skjedd mellom jeg og han. Det har vært mye fram og tilbake, og jeg møtte han på et ganske svakt punkt i livet. Jeg sleit noe etter jeg møtte han, dog var noe på kjøret. Han ville hjelpe meg, men jeg kunne bare hjelpe meg selv. Jeg måtte derfor kutte kontakten med han fordi jeg ville mer enn hva han ville. Jeg er 25, og han er 28, og begge bor i Bergen. Alt ble bare tull da vi møttes ofte på fylla, og jeg fikk følelser etter mye sex og flere overnattinger så jeg blokkerte han på telefon i over 2 måneder mens jeg prøvde å gå videre. Nå har jeg blitt mye bedre å går til terapi, og når jeg fikk meg ny telefon så kom nummeret hans opp igjen. Det tok ikke lange tiden før han tok kontakt med meg, og derfor havnet jeg hjemme til han igjen. Vi hadde sex, og vi holdt rundt hverandre igjen. Han fortalte meg at han hadde savnet meg, og at jeg så veldig bra ut, samt at jeg så mye bedre ut en før. Jeg har møtt alle vennene hans, og broren hans, og han har møtt flere venner av meg. Vi har på en måte hatt ett "hemmelig forhold", da vi ikke er venner på facebook eller andre sosiale medier.

Jeg har nå den siste tiden fått flere meldinger av han, og han sier at han er kåt på meg samt vil ha besøk av meg igjen. Jeg har ikke kommet til han, da han er permittert fra jobben og derfor ruser seg en del på psykedeliske stoffer, noe jeg ikke kan ta del i. Jeg vet at han er litt på kjøret selv akkurat nå, og kanskje vil ha hjelp fra meg fordi jeg har vært der litt selv. Derfor så tikket det inn ganske desperate meldinger fra han i helgen om at han MÅTTE se meg, men jeg fortalte at jeg lå å sov. og når jeg fortalte at jeg ikke ville, så spurte han flere ganger om å komme til meg men jeg sa nei. Han sendte meg meldinger om at jeg virket så kald, og at han ville ha meg på besøk fordi han ville vise meg fram for vennene sine osv... I går angret jeg, og jeg tok kontakt med han igjen. Han fortalte at han var på fest, og at jeg kanskje kunne komme innom han senere på kvelden, men jeg hørte aldri noe mer fra han, så nå er jeg litt usikker igjen. Vi er rett og slett for stolt begge to, og ja det er bare sex. Men samtidig så er det noe mer! Jeg kan ikke forklare hvordan vi alltid havner sammen med hverandre igjen, og at vi er ganske like. Lever jeg i håpet og driter meg ut om jeg tror han liker meg, eller skal jeg drite i han selv om jeg liker han?

Anonymous poster hash: 9f95d...735

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som en som bare er ute etter sympati og sex.

Du sier jo selv at dere møttes ofte når dere hadde drukket, å det var da dere hadde sex.

Har du kommet deg ut av rusen så vil han bare dra seg med deg inn i rus helvetet igjen.

Tror han heller trenger og prate med en psykolog.

Jeg hadde blockert han igjen hadde jeg vært deg.

Endret av Grievdus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker som en som bare er ute etter sympati og sex.

Du sier jo selv at dere møttes ofte når dere hadde drukket, å det var da dere hadde sex.

Har du kommet deg ut av rusen så vil han bare dra deg med deg inn i det igjen.

Tror han heller trenger og praye med en psykolog.

Jeg hadde blockert han igjen hadde jeg vært deg.

Ja, det er kanskje så enkelt. Selv tenker jeg på han hele tiden, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å møtt han igjen. Bare synd at han bare kontakter meg veldig sent og når han er på trynet. Jeg har så lyst å treffe han for å bare prate med han, men det blir kanskje ikke noen forandring. Jeg er nok for sterk til å la han trekke meg ned igjen, da jeg har kommet en lang vei allerede.

Men når han ikke klarer å la vær å sende meg melding så må det jo være noe der? Og jeg vet også at han er typen til å "ta igjen" ved å ikke sende meg melding om jeg har gjort det samme mot han. Ja, vi er forferdelig barnslig.

Lenke til kommentar

Virker som en som bare er ute etter sympati og sex.Du sier jo selv at dere møttes ofte når dere hadde drukket, å det var da dere hadde sex.Har du kommet deg ut av rusen så vil han bare dra deg med deg inn i det igjen.Tror han heller trenger og praye med en psykolog.Jeg hadde blockert han igjen hadde jeg vært deg.

Ja, det er kanskje så enkelt. Selv tenker jeg på han hele tiden, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å møtt han igjen. Bare synd at han bare kontakter meg veldig sent og når han er på trynet. Jeg har så lyst å treffe han for å bare prate med han, men det blir kanskje ikke noen forandring. Jeg er nok for sterk til å la han trekke meg ned igjen, da jeg har kommet en lang vei allerede. Men når han ikke klarer å la vær å sende meg melding så må det jo være noe der? Og jeg vet også at han er typen til å "ta igjen" ved å ikke sende meg melding om jeg har gjort det samme mot han. Ja, vi er forferdelig barnslig. Anonymous poster hash: 9f95d...735
alt er opp til deg.

Men når du har greid og kommet deg ut av all dritten, hvorfor gidde og holde på med en som er helt på trynet?

Kan jeg spørre hva han ruser seg på?

Om det er noe kjemi eller ikke kan jeg ikke svare på, men syns det er mistenkelig at han kunn kontakter deg om natta, og alltid når han er rusa.

Lenke til kommentar

Virker som en som bare er ute etter sympati og sex.Du sier jo selv at dere møttes ofte når dere hadde drukket, å det var da dere hadde sex.Har du kommet deg ut av rusen så vil han bare dra deg med deg inn i det igjen.Tror han heller trenger og praye med en psykolog.Jeg hadde blockert han igjen hadde jeg vært deg.

Ja, det er kanskje så enkelt. Selv tenker jeg på han hele tiden, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å møtt han igjen. Bare synd at han bare kontakter meg veldig sent og når han er på trynet. Jeg har så lyst å treffe han for å bare prate med han, men det blir kanskje ikke noen forandring. Jeg er nok for sterk til å la han trekke meg ned igjen, da jeg har kommet en lang vei allerede. Men når han ikke klarer å la vær å sende meg melding så må det jo være noe der? Og jeg vet også at han er typen til å "ta igjen" ved å ikke sende meg melding om jeg har gjort det samme mot han. Ja, vi er forferdelig barnslig. Anonymous poster hash: 9f95d...735
alt er opp til deg.

Men når du har greid og kommet deg ut av all dritten, hvorfor gidde og holde på med en som er helt på trynet?

Kan jeg spørre hva han ruser seg på?

Om det er noe kjemi eller ikke kan jeg ikke svare på, men syns det er mistenkelig at han kunn kontakter deg om natta, og alltid når han er rusa.

Nå sier jeg alt jeg kommer på i farten!

Han er høyt utdannet og ingen tror vel at han driver på slik han gjør. Han ruser seg mye på sopp som fleinsopp og røyker hasj hele tiden. Hasjen bryr jeg meg ikke like mye om, men han kan å kjøre seg hardt på trynet men selv se normal ut på gaten. Men ja, jeg har sagt til han flere ganger når han kontakter meg veldig sent at jeg heller kan komme litt tidligere neste gang, men det skjer aldri. Han fortsetter å ta kontakt veldig sent, og det blir aldri en forandring. Han og jeg har en veldig spesiell kjemi, og vi har en veldig intern humor som ikke så mange andre forstår.

Når jeg var hjemme til han i fjor så fikk han meg ofte til å føle meg som en skikkelig junkie da han ofte sa jeg så sliten ut. Han selv er overhode ikke noe bedre, og mye verre en meg men ser på seg selv om helt normal.

Når jeg er hjemme til han så er det alltid rent, og han er veldig opptatt av hygiene. Han har alltid for persiennene på stuen, så ingen kan se inn til han. Han har forklart meg at han har slitt med depresjoner og angst, og at han liker å prate med meg fordi jeg er en han kan åpne seg for. I helgen var det veldig viktig at jeg kom til han, sikkert fordi han ville ha sex på noe han hadde tatt osv. Når jeg spurte så sa han bare alkohol, og at han ikke hadde tatt sopp på flere dager..Jeg ba han oppsøke blå kors i Bergen, men da bare lo han til meg..

Jeg har også snoket på facebooken hans, og han driver på med ganske vakre damer. Alle han har rundt seg er veldig pene, og utseendet er derfor veldig viktig for han. Han har flere ganger sagt at jeg er den beste han har hatt sex med, og at jeg er ei dame som hadde passet inn i familien hans osv. Han ser på meg som ei jente som fint kunne ha blitt sammen med han, og han har flere ganger invitert meg til å bo med han samt henge med han.. Men han er ikke så flink til å ta initiativ! Jeg har derfor blitt veldig iskald mot han, og han påpeker meg ofte for å være kald.. Jeg har blitt såret av han før, så hvorfor skal han ikke gjøre det igjen, men selv gir jeg aldri opp fordi jeg merker noe spesielt mellom oss.

Det som fikk meg til å klikke på han sist før jeg blokkerte han, var at han hadde sagt til meg at han ville bli bedre kjent med meg, men når jeg tok kontakt forklarte han at jeg bare var sex for han. Og da var vi lenge uten hverandre, og nå kommer han tilbake igjen!

Lenke til kommentar

Vel, om dere skal ha noen fremtid sammen må begge kutte ut

alkohol og andre rusmidler. Kun sex og kos er nok "rus" i et forhold.
Da vil følelsene blomstre. Å være full/bakfull eller rusa vil ikke føre til noe.

Dere må begge snakke med hverandre i edru tilstand. En liten øl
på et utested skader ikke, men ikke bli full igjen. Det hjelper sjeldent.
Dere må snakke åpent med hverandre, og begge må være ærlige

og åpne om hva man synes om hverandre. Dere må samarbeide,
det er det som er nøkkelen i et forhold. Samarbeid og ekte respekt.

Endret av Digimon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da vil følelsene blomstre. Å være full/bakfull eller rusa vil ikke føre til noe.

Og er det en ting vi ikke har så er det åpenhet og ærlighet. Tror kanskje vi er en lost case.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og er det en ting vi ikke har så er det åpenhet og ærlighet. Tror kanskje vi er en lost case.

Ok, men du kan jo prøve en gang til da :) Være åpne og ærlige med hverandre,

og spørre han om han også kan være det. Hvem vet, kanskje en må ta det første steget?

Men begge må uansett prøve å bli edru/rusfrie, om forholdet skal ha en fremtid.

Endret av Digimon
Lenke til kommentar

alt er opp til deg.Men når du har greid og kommet deg ut av all dritten, hvorfor gidde og holde på med en som er helt på trynet?Kan jeg spørre hva han ruser seg på?Om det er noe kjemi eller ikke kan jeg ikke svare på, men syns det er mistenkelig at han kunn kontakter deg om natta, og alltid når han er rusa.

Nå sier jeg alt jeg kommer på i farten! Han er høyt utdannet og ingen tror vel at han driver på slik han gjør. Han ruser seg mye på sopp som fleinsopp og røyker hasj hele tiden. Hasjen bryr jeg meg ikke like mye om, men han kan å kjøre seg hardt på trynet men selv se normal ut på gaten. Men ja, jeg har sagt til han flere ganger når han kontakter meg veldig sent at jeg heller kan komme litt tidligere neste gang, men det skjer aldri. Han fortsetter å ta kontakt veldig sent, og det blir aldri en forandring. Han og jeg har en veldig spesiell kjemi, og vi har en veldig intern humor som ikke så mange andre forstår. Når jeg var hjemme til han i fjor så fikk han meg ofte til å føle meg som en skikkelig junkie da han ofte sa jeg så sliten ut. Han selv er overhode ikke noe bedre, og mye verre en meg men ser på seg selv om helt normal. Når jeg er hjemme til han så er det alltid rent, og han er veldig opptatt av hygiene. Han har alltid for persiennene på stuen, så ingen kan se inn til han. Han har forklart meg at han har slitt med depresjoner og angst, og at han liker å prate med meg fordi jeg er en han kan åpne seg for. I helgen var det veldig viktig at jeg kom til han, sikkert fordi han ville ha sex på noe han hadde tatt osv. Når jeg spurte så sa han bare alkohol, og at han ikke hadde tatt sopp på flere dager..Jeg ba han oppsøke blå kors i Bergen, men da bare lo han til meg.. Jeg har også snoket på facebooken hans, og han driver på med ganske vakre damer. Alle han har rundt seg er veldig pene, og utseendet er derfor veldig viktig for han. Han har flere ganger sagt at jeg er den beste han har hatt sex med, og at jeg er ei dame som hadde passet inn i familien hans osv. Han ser på meg som ei jente som fint kunne ha blitt sammen med han, og han har flere ganger invitert meg til å bo med han samt henge med han.. Men han er ikke så flink til å ta initiativ! Jeg har derfor blitt veldig iskald mot han, og han påpeker meg ofte for å være kald.. Jeg har blitt såret av han før, så hvorfor skal han ikke gjøre det igjen, men selv gir jeg aldri opp fordi jeg merker noe spesielt mellom oss. Det som fikk meg til å klikke på han sist før jeg blokkerte han, var at han hadde sagt til meg at han ville bli bedre kjent med meg, men når jeg tok kontakt forklarte han at jeg bare var sex for han. Og da var vi lenge uten hverandre, og nå kommer han tilbake igjen! Anonymous poster hash: 9f95d...735
De fleste junkier ser ofte på seg selv som normale og rakker ned på andre.

Depresjonen og angsten kan komme av hasjen/potten så det hadde jeg brydd meg om.

Flein er heller ikke bra og ta såpass ofte som han gjør, det kan forårsake psykologiske skadevirkninger og lidelser (dette er ikke endelig bevist da det ikke er forsket på langvaeig bruk). Men vil tippe det blir noe av det samme som mdma, at man bruker opp all dopaminen i kroppen.

Noe som også kan forklare hans depresjon.

Derfor hvis man først skal ta det så burde man vente hvertfall 1 måned til neste gang, hvis jeg ikke tar helt feil

Du kommer nok til og bli såret igjen. Hadde heller funnet meg en normal type hadde jeg vært deg, etter hva jeg har lest så virker det som en type som har bestemt seg for og ikke slutte.

Tror også han bare er ute etter sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar

og spørre han om han også kan være det. Hvem vet, kanskje en må ta det første steget?

Rett meg om jeg tar feil, var ikke hu blitt rusfri?
Lenke til kommentar

Jeg er rusfri, og jeg er ferdig for lenge siden. Han er en annen sak!

Lenke til kommentar

Jo, som hun sier. Håper hun er det, håper han også blir det.

Endret av Digimon
Lenke til kommentar

Jeg er rusfri, og jeg er ferdig for lenge siden. Han er en annen sak!

Ok, det var flott :) Håper han også blir rusfri så dere kanskje kan møtes igjen.

Men det krever at han også blir rusfri ellers er det ikke noe vits.

Endret av Digimon
Lenke til kommentar

Jo, som hun sier. Håper hun er det, håper han også blir det.

Lenke til kommentar

alt er opp til deg.Men når du har greid og kommet deg ut av all dritten, hvorfor gidde og holde på med en som er helt på trynet?Kan jeg spørre hva han ruser seg på?Om det er noe kjemi eller ikke kan jeg ikke svare på, men syns det er mistenkelig at han kunn kontakter deg om natta, og alltid når han er rusa.
Nå sier jeg alt jeg kommer på i farten! Han er høyt utdannet og ingen tror vel at han driver på slik han gjør. Han ruser seg mye på sopp som fleinsopp og røyker hasj hele tiden. Hasjen bryr jeg meg ikke like mye om, men han kan å kjøre seg hardt på trynet men selv se normal ut på gaten. Men ja, jeg har sagt til han flere ganger når han kontakter meg veldig sent at jeg heller kan komme litt tidligere neste gang, men det skjer aldri. Han fortsetter å ta kontakt veldig sent, og det blir aldri en forandring. Han og jeg har en veldig spesiell kjemi, og vi har en veldig intern humor som ikke så mange andre forstår. Når jeg var hjemme til han i fjor så fikk han meg ofte til å føle meg som en skikkelig junkie da han ofte sa jeg så sliten ut. Han selv er overhode ikke noe bedre, og mye verre en meg men ser på seg selv om helt normal. Når jeg er hjemme til han så er det alltid rent, og han er veldig opptatt av hygiene. Han har alltid for persiennene på stuen, så ingen kan se inn til han. Han har forklart meg at han har slitt med depresjoner og angst, og at han liker å prate med meg fordi jeg er en han kan åpne seg for. I helgen var det veldig viktig at jeg kom til han, sikkert fordi han ville ha sex på noe han hadde tatt osv. Når jeg spurte så sa han bare alkohol, og at han ikke hadde tatt sopp på flere dager..Jeg ba han oppsøke blå kors i Bergen, men da bare lo han til meg.. Jeg har også snoket på facebooken hans, og han driver på med ganske vakre damer. Alle han har rundt seg er veldig pene, og utseendet er derfor veldig viktig for han. Han har flere ganger sagt at jeg er den beste han har hatt sex med, og at jeg er ei dame som hadde passet inn i familien hans osv. Han ser på meg som ei jente som fint kunne ha blitt sammen med han, og han har flere ganger invitert meg til å bo med han samt henge med han.. Men han er ikke så flink til å ta initiativ! Jeg har derfor blitt veldig iskald mot han, og han påpeker meg ofte for å være kald.. Jeg har blitt såret av han før, så hvorfor skal han ikke gjøre det igjen, men selv gir jeg aldri opp fordi jeg merker noe spesielt mellom oss. Det som fikk meg til å klikke på han sist før jeg blokkerte han, var at han hadde sagt til meg at han ville bli bedre kjent med meg, men når jeg tok kontakt forklarte han at jeg bare var sex for han. Og da var vi lenge uten hverandre, og nå kommer han tilbake igjen! Anonymous poster hash: 9f95d...735
De fleste junkier ser ofte på seg selv som normale og rakker ned på andre.

Depresjonen og angsten kan komme av hasjen/potten så det hadde jeg brydd meg om.

Flein er heller ikke bra og ta såpass ofte som han gjør, det kan forårsake psykologiske skadevirkninger og lidelser (dette er ikke endelig bevist da det ikke er forsket på langvaeig bruk). Men vil tippe det blir noe av det samme som mdma, at man bruker opp all dopaminen i kroppen.

Noe som også kan forklare hans depresjon.

Derfor hvis man først skal ta det så burde man vente hvertfall 1 måned til neste gang, hvis jeg ikke tar helt feil

Du kommer nok til og bli såret igjen. Hadde heller funnet meg en normal type hadde jeg vært deg, etter hva jeg har lest så virker det som en type som har bestemt seg for og ikke slutte.

Tror også han bare er ute etter sex.

Hei, og takk for svar. Han sier jo selv at han ikke har noen problemer med rus, men jeg ser at det ikke stemmer. Vi hadde nok vært perfekt for hverandre om han hadde tatt seg sammen, men han innser virkelig ikke at han har et problem!

Ja, jeg tror han innerst inne liker meg. Men han vil nok bare ha sex ja! :(

Lenke til kommentar

Ok, men uansett hva som skjer så vil du finne den rette om du tror på det.

Hvis han ikke tar seg sammen, så er det han sitt tap.

Du finner nok en annen, hvis han heller velger fyll og rus fremfor deg.

Endret av Digimon
Lenke til kommentar

Ok, men uansett hva som skjer så vil du finne den rette om du tror på det.

Hvis han ikke tar seg sammen, så er det han sitt tap.

Du finner nok en annen, hvis han heller velger fyll og rus fremfor deg.

Hu finner garantert en mye bedre person.

Ser på dette som en tapt sak, men mulig jeg tar feil. Mennesker kan forandre seg.

Man kan ta en sjanse, men da hadde jeg møtt han på dagen og sett hvordan han oppførte seg. Ikke dratt til han mitt på natta bare for sex, spesielt når det er følelser inne i bildet.

Endret av Grievdus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg si til han at jeg vil, men at jeg er redd for å bli såret? Anonymous poster hash: 9f95d...735

Si det rett ut, det enkle er ofte det beste.

Som sagt avtal ett møte med han, se hvordan han oppfører seg (om han virker interessert, virker rusa etc..)

kan bare ved og se på hvordan folk prater, oppfører seg, for og forsrå hva slags menneske det er.

føler du at noe ikke stemmer, dra derifra med engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...