Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tur med svigers

Anbefalte innlegg

jente på 20 år som har vært kjæreste med en fyr i 2 år ca. jeg er virkelig giret på å reise på ferie sammen med familien hans i sommer,for jeg synes det er så koselig å være sammen med dem. Problemet er at jeg føler de ser på meg som veldig stor. at jeg spiser mye eller er litt chubby. jeg er normal, ikke overvektig ikke undervektig, derfor har jeg hatt veldig fokus på trening i det siste for å være litt fin til ferien kommer hvis vi får dra sammen, noen som har tips til dette? eller noen som har erfaring med hvordan det er å dra med svigers (har aldri dratt med en annen familie før)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhenger av dem selvfølgelig, men jeg vil tro at de fleste bare synes det er koselig. Typen din har vel en viss peiling på det. En forutsetning er dog (etter min mening) at dere alle gis god plass, både direkte og indirekte (i form av at dere lar hverandre i fred av og til). Det bør også snakkes litt på forhånd om hva slags ferie dere ønsker, spesielt når det kommer til aktivitetsnivå og hvor varierte dagene skal være. Her er folk meget forskjellige.

Når det gjelder det med vekt ville jeg ikke tenkt noe særlig på det. Kan ikke skjønne hva slags folk som skulle bry seg ved svigerdatterens kroppsvekt, utenom i åpenbart helsefarlige tilfeller. Du er normal, og burde nøye deg med å trene og spise normalt sunt.

:)

Lenke til kommentar

de kommenterer ofte hvis jeg og typen spiser noe snacks at vi har så mye slik (selv om vi ikke har mye) og når vi skal ha brus sier de (jeg gikk idrettslinjen på vgs) og da kommenterer de alltid at jeg må ikke ha brus når jeg er så sprek å går idrett (spiller håndball hver dag omtrent), og da blir jeg veldig usikker når jeg spiser hos dem, og er derfor usikker hvis vi skal på ferie sammen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...