Maria:-) Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Last Night Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Interessant bilde. Det første som slår meg er at dette kanskje er en drøm der ting rett som det er kan bli litt surrealistisk. Nettopp derfor blir det kanskje ikke riktig å påpeke som jeg ellers ville gjort en oppretting i sidene. Ikke helt sikker på om jeg er på rett spor, men jeg scrollet ned og forsøkte med en beskjæring akkurat der blomsten har en liggende V-form med spissen mot venstre for jeg synes ikke den nederste delen gir så mye - heller stjeler litt oppmerksomhet som holder blikket nede. Ned å fjerne den delen løftes blikket mer mot modellen samtidig som at planta får en skrålinje ut på nedre ramme som kanskje skaper litt mer spenning i bildet. Scroll ned og ta en titt om du synes det kan være en løsning - om ikke annet så kanskje for en V2? Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Flott kompositt dette Maria. Elsker slike blends av flere bilder. Pent i sort/hvitt. mvh Jan Lenke til kommentar
Maria:-) Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Tusen takk for tilbakemelding, ny versjon er lastet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg