Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stikke av morgenen etter en One night stand?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo alt an på. Om fyren er dødsforelska i deg så er det dårlig gjort. Om fyren bare er glad for at du er borte når han vokner så er det jo forsåvidt bra. Er det ONS, så har vel dere ingenting dere skulle ha gjort heller. Men ja, det er litt frekt. Og det kommer alt an på.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvis han påpeker at du stakk så tidlig, så vil jeg se på det som om at han ville og forventet at du var der når han våknet. Vet ikke hva som er normalt å gjøre etter et ons, men jeg vil heller ikke bli for lenge så han føler du trenger deg på han (ikke bli igjen å spis frokost...)

Endret av soleng
Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre etter en ons da? Jeg kan jo ikke akkurat vekke han for å si "hadet" heller..? Kan jeg tolke det som at fyren mislikte at jeg dro uten å si i fra når jeg får en melding noen dager senere hvor han sier at jeg stakk så tidlig, eller?

ts

Anonymous poster hash: 46aea...d70

Hvorfor kan du ikke det? Med mindre man er kjærester, hvor man f.eks drar på jobb, så er det vel ikke for unormalt å si hade. Det er i alle fall ganske hyggelig.

Måtte det være at man har sovet over hos venner, eller har ligget over hos noen andre.

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre etter en ons da? Jeg kan jo ikke akkurat vekke han for å si "hadet" heller..? Kan jeg tolke det som at fyren mislikte at jeg dro uten å si i fra når jeg får en melding noen dager senere hvor han sier at jeg stakk så tidlig, eller?

ts

Anonymous poster hash: 46aea...d70

Skrive en lapp? :p

Ja, det kan du nok, han reagerte ihvertfall på det. Kanskje han forventet at det var noe mer? Kanskje han ikke gjør det, men alikevel reagerte på det at du stakk så tidlig, kanskje han ville by deg på frokost. Kanskje, kanskje, kanskje. Hvem vet? Han. Kanskje venner av han.

Med mindre man er kjærester, hvor man f.eks drar på jobb, så er det vel ikke for unormalt å si hade.

Man sier ha det til kassadama(-mannen), og man har ikke en gang hatt sex med dem!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...