Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er seriøst gal etter han… behøver tips.

Anbefalte innlegg

Hei.

I fjor vår, ble jeg kjent med en gutt. I starten følte jeg han ikke var min type, og ville nesten bare forsvinne når jeg først traff han. Syntes han nesten var litt styggere enn meg...

MEN… jeg ga han en sjangse. Han var sjenert, men samtidig morsom å snakke med. Det skulle ikke visst mer enn to møter før jeg ble gal etter han. Sykt, eller hva? Nå synes jeg han er verdens skjønneste, og jeg ville gått gjennom ild og vann for han. Helt ærlig...

Det har vært mye frem og tilbake, men definitivt en slags spenning i luften mellom oss. Problemet er at jeg vet han ikke er klar for noe forhold - og jeg har ikke tenkt å presse han uansett. Dessuten studerer han en times flytur unna meg, så det er jo begrenset for hva jeg kan gjøre for at han skal like meg mer… Han vet i hvert fall at jeg liker han godt.

Dessuten snakker vi ikke så mye sammen på meldinger. Jeg tar mest initiativ, men det hender faktisk jeg får en melding av han. Han virker også som den typen som ikke tar såå mye kontakt med jenter heller, så jeg vet ikke.

Jeg er gal etter han, helt seriøst. Heldigvis for meg at han ikke merker til denne galheten min… Jeg har så lyst at han skal bli min en dag. Hvordan skal jeg gå frem når vi kun har mulighet til og treffes i ferier - og kanskje ikke det en gang… Skal jeg holde lav profil, eller kontakte han nærmere når jeg vet han skal hjem? Vil ikke skremme han mer bort enn hva jeg allerede hae gjort..

Anonymous poster hash: ccce0...d20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv erfart at å være passiv og ikke ta kontakt kommer du bare til å angre på senere, jeg gjorde nettopp dette og mistet kontakten med fyren etterhvert. Men i ditt tilfelle er det du som tar mest kontakt skjønner jeg? Kanskje du kan fortelle han om følelsene dine, spørre han om de er gjensidige og hvis følelsene hans er noen lunde de samme som dine, så kan du jo be han ta litt mer kontakt om han faktisk ønsker å prate med deg.

Dere kan jo snakke over tlf, skype og andre chattetjenester. Når han kommer hjem kan du jo spørre om han har lyst å møte deg og finne på noe sammen. Er ikke værre enn å spørre.

Som sagt, etter mine erfaringer er det bedre å bare kjøre på, ikke hold tilbake for det kommer du bare til å angre på senere :) Spør han hva han føler, det virker som du er usikker på det.

Lenke til kommentar

Hva var det som gjorde at du angret? Hvor lenge siden sist dere snakket?

Han vet at jeg liker han veldig godt.. har til og med sagt det i beruset tilstand, så er ingen tvil. Jeg tør ikke være så mer frempå enn hva jeg allerede er, i frykt for å skremme han bort.. Han vet liksom at jeg er her nå. Føler det er mere han som holder tilbake.. :/ men på en annen side, skjønner jo godt at han ikke vil innlede noe seriøst når avstanden er som den er osv.

Har selv erfart at å være passiv og ikke ta kontakt kommer du bare til å angre på senere, jeg gjorde nettopp dette og mistet kontakten med fyren etterhvert. Men i ditt tilfelle er det du som tar mest kontakt skjønner jeg? Kanskje du kan fortelle han om følelsene dine, spørre han om de er gjensidige og hvis følelsene hans er noen lunde de samme som dine, så kan du jo be han ta litt mer kontakt om han faktisk ønsker å prate med deg.

Dere kan jo snakke over tlf, skype og andre chattetjenester. Når han kommer hjem kan du jo spørre om han har lyst å møte deg og finne på noe sammen. Er ikke værre enn å spørre.

Som sagt, etter mine erfaringer er det bedre å bare kjøre på, ikke hold tilbake for det kommer du bare til å angre på senere :) Spør han hva han føler, det virker som du er usikker på det.

Lenke til kommentar

jeg skjønner at du ikke vil være frempå, men det hjelper deg ingenting å være passiv når dere bor langt i fra hverandre. Prøv lykken, vent et par dager der du fortsatt sender litt meldinger, prøv å ring å si at du kjeder deg og at du bare vil prate litt osv. Så sier du hva du faktisk føler for fyren! Vi menn er UTROLIG dårlig på å forstå dere kvinnfolk så selvom du sier at du har sagt det til han så tror jeg ikke at han faktisk forstår det :p

Ønsker deg lykke til uansett :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva var det som gjorde at du angret? Hvor lenge siden sist dere snakket?

Han vet at jeg liker han veldig godt.. har til og med sagt det i beruset tilstand, så er ingen tvil. Jeg tør ikke være så mer frempå enn hva jeg allerede er, i frykt for å skremme han bort.. Han vet liksom at jeg er her nå. Føler det er mere han som holder tilbake.. :/ men på en annen side, skjønner jo godt at han ikke vil innlede noe seriøst når avstanden er som den er osv.

Jeg angrer på at jeg ikke tok nok kontakt med han, da følte han at jeg ikke var interessert og han sluttet også å ta kontakt med meg etter hvert. Jeg var usikker på hva han følte for meg, selv om jeg kan kjenne meg igjen i din situasjon, der jeg var veldig keen på han- men jeg tok lite kontakt med han, noe som gjorde at det tok slutt. Jeg snakker med han over snaps/facebook kanskje en gang i uken, og følelsene jeg hadde for han for en liten stund siden er nå ikke de samme. Skjønner at du ikke vil ta for mye kontakt heller.

Syns du bør spørre han om hva han tenker om situasjonen, om han vil holde kontakten videre osv... Vil ikke ha innledet en samtale med "jeg kjeder meg", da han kan føle at han er noen du bare snakker med nettopp når du bare kjeder deg- som kan gjøre at han føler at du ikke er så VELDIG interessert :p

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at gutter er dårlig på å skjønne at jenta er keen når hun sier at han er den hun vil ha, osv. Han forstår vel at jeg er keen.

Jeg spurte forresten om han var ledig etter nyttår, noe han sa ja til, og spurte hvor lenge jeg skulle bli osv, som om han også ville se meg.. sa at vi kunne finne på nye etter nyttår når jeg kom hjem fra fjellet, men jeg var veldig usikker på om han ville eller ikke, så jeg lot være å si noe.. hørte heller ikke noe fra han. Så jeg antok han kanskje ikke var så keen likevel.. forresten, sa han det samme til meg rundt juletider, at jeg måtte komme bort dersom det passet for begge, men jeg hørte ikke noe mer fra han.. :( Vet jo seff at han ville bli opptatt med familie og venner når han først er hjemme, men man finner vel likevel tid dersom man vil?

jeg skjønner at du ikke vil være frempå, men det hjelper deg ingenting å være passiv når dere bor langt i fra hverandre. Prøv lykken, vent et par dager der du fortsatt sender litt meldinger, prøv å ring å si at du kjeder deg og at du bare vil prate litt osv. Så sier du hva du faktisk føler for fyren! Vi menn er UTROLIG dårlig på å forstå dere kvinnfolk så selvom du sier at du har sagt det til han så tror jeg ikke at han faktisk forstår det :p

Ønsker deg lykke til uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg ikke tok nok kontakt med han, da følte han at jeg ikke var interessert og han sluttet også å ta kontakt med meg etter hvert. Jeg var usikker på hva han følte for meg, selv om jeg kan kjenne meg igjen i din situasjon, der jeg var veldig keen på han- men jeg tok lite kontakt med han, noe som gjorde at det tok slutt. Jeg snakker med han over snaps/facebook kanskje en gang i uken, og følelsene jeg hadde for han for en liten stund siden er nå ikke de samme. Skjønner at du ikke vil ta for mye kontakt heller.

Syns du bør spørre han om hva han tenker om situasjonen, om han vil holde kontakten videre osv... Vil ikke ha innledet en samtale med "jeg kjeder meg", da han kan føle at han er noen du bare snakker med nettopp når du bare kjeder deg- som kan gjøre at han føler at du ikke er så VELDIG interessert :p

Skjønner.. kjipt når slikt skjer. Kan du ikke bare sende han en melding å sjekke ståa? :) Jeg kommer nok til å gjøre det rundt våren/sommeren når han skal hjem igjen, selvom det er lenge til.. kanskje litt rart, men. Har ikke lyst til å gi han opp enda.

Ts

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har planer om å sende han sende han en melding før til våren(?!) så mister du nok kontakten med han, etter min erfaring, hehe :p Ikke gi han opp, snakk heller med han om følelsene dine og hans- så blir han kanskje litt "softere" etter hvert, og har lettere for å ta kontakt dersom han er usikker på deg... Selv om det ikke virker som dette er helt din situasjon da du er den som tar mest kontakt.

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at gutter er dårlig på å skjønne at jenta er keen når hun sier at han er den hun vil ha, osv. Han forstår vel at jeg er keen.

(...)

At du nekter å tro det gjør det ikke mindre riktig. 90% av tiden når dere kvinner tenker "han må da forstå at..." er mannen totalt ignorant eller likegyldig til tankene dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

(...)

At du nekter å tro det gjør det ikke mindre riktig. 90% av tiden når dere kvinner tenker "han må da forstå at..." er mannen totalt ignorant eller likegyldig til tankene dine.

Hvorfor det? Bør ikke klare og pinlige klærlighetserklæringer i fylla, og litt meldinger i ny og ned for en gutt som ikke får så mye oppmerksomhet sånn ellers forstå at jenta har fryktelig lyst på han? Bare lurer..

Lenke til kommentar

Takk. TS her igjen:

Fingrene mine kløøør etter å skrive til han.. føler meg så masete, men jeg vil virkelig ha han. Har så lyst til å sende han en morsom melding.. ettersom det har vært mye frem og tilbake, og det har passet dårlig for begge og treffes, kan jeg kanskje foreslå et bra nyttårsfortsett: og treffes til sommeren? Eller blir det bare teit? ELler kanskje bare best å la være..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...