ThOms-N Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 "Nina" tok knekken på taket til "Furtebua". Det står for seg selv, men verandaen er forankra i mellom dette og boligen. Dekker forsikringen rep av taket? Undertaket er tett, men toppdekket ligger på verandaen. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Du må vel nesten se i vilkårene for forsikringen din... Det enkleste er vel å kontakte forsikringsselskapet direkte. Snarest mulig. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Det skal eg. Fridag fra jobb i morgen, for å sikre det som står. Berre håper det dekker det, for det er ikke direkte billig å reparere. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Med tanke på alle million-utbetalingene det ble etter Berit kan jeg bare anta at normen er at byggforsikring gir dekning av skader som følge av "miljøkatastrofer" Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Har du oppgitt den bygningen til forsikringsselskapet, slik at den står oppført i forsikringspapirene dine da? Hos de forsikringsselskapene jeg har hatt forsikring, så må jeg ha oppgitt både bod, carport og garasje på forsikringen (og dermed også betale for det) for at de byggene skal dekkes av forsikringen. Men mulig det står noe om en viss max str. på bygningen i vilkårene for at den kan være inkludert i husforsikringen din uten at den er oppgitt der......? Ellers så vil selvfølgelig en telefon til dem som det blir foreslått i et annet innlegg her avklare dette for deg. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå