TheNarsissist Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hei, skal ta en pils med en kompis jeg ikke har sett på et par år på onsdag. Er ikke så kjent med utesteder i Oslo så vet ikke helt hvor vi skal dra. Er ute etter noe som ikke er så langt fra en t-bane stasjon. God pils. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Amundsen! Ligger like ved Nationaltheateret. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Café Fiasco. Ligger rett ved Oslo S. Bra utvalg av øl. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Når jeg så tråden, så tenkte jeg "Amundsen!", men... noen kom meg i forkjøpet... Amundsen! Ligger like ved Nationaltheateret. ...ja! De har veldig mye god øl på Amundsen. Det er rett ved Nationaltheatret. Kanskje ikke det billigste stedet, men veldig trivelig. Ellers er Kulturhuset også å anbefale. Stort utvalg, og temmelig populært. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar, kom gjerne med flere forslag. Gjerne med litt studentvennlige priser. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen bra steder å drikke øl i oslo: Crow bar Schouskjelleren Amundsen Grunerløkka bryggehus Oslo mikrobryggeri Lenke til kommentar
Digimon Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Utenfor Rimi, billig og man trenger ikke penklær.Hehe neida, Amundsen er nevnt flere ganger. Kjenner en som har vært der, og som han også anbefalte. Endret 11. januar 2015 av Digimon Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Noen år siden jeg har vært der, men Evergreen like ved HiO hadde ganske billig øl. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Scotsman på Carl Johan! Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Amundsen er bra. Ellers vil jeg anbefale TILT ved Rockefeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå